Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 342 ggr
[rore]
7/18/13, 7:26 AM

18:e Juli - torsdag

God morgon på er!

Jag satt på balkongen och sippade på mitt kaffe och upptäckte att jag förfärades över att det redan var mitten på juli.

Högsommaren har gjort sitt intåg och för en liten liten stund så insåg jag att sommaren snart är slut😭,,,

Jösses. Tankarna kan verkligen springa händelserna i förväg🤐och skapa motstånd mot det som är.

Nåja, nu har jag sansat mig och inser att än finns det många somriga dagar att njuta av🌈🌊☀️

Annons:
[Chakra]
7/18/13, 7:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

TezzD
7/18/13, 9:09 AM
#2

God förmiddag!
Här finns det ännu flera moln på himlen och det blåser ganska mkt.
Men solen spricker igenom ibland och tar övertag o visar vem som bestämmer. Hoppas det spricker upp ordentligt för min familjs skull som ska till Ronneby och bada! Själv börjar jag jobba kl 12 idag, Skönt att slippa gå upp kl 6 😉

Önskar er alla en fin dag! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
7/18/13, 9:15 AM
#3

God morgon!

Dagen bjuder på regn hos mig, men jag har förhoppning om nästa vecka med sol och värme som är utlovad till dess.

I dag ska dottern, barnbarnen och jag antagligen ta med surströmming med tillbehör och åka hem till min mor och bjuda henne på kalasmaten!

Ha en riktigt bra dag alla!

majlar
7/18/13, 9:18 AM
#4

God morgon alla.

Måste berätta om något underligt jag var med om igår. Det var mitt på dagen, Iris låg inne i hallen och sov och jag hade lagt mig i hammocken ute, vilket jag inte gör så ofta, då jag inte gillar när det småungar. Men jag somnade till och sov, kanske 5 minuter. När jag vaknar står det en varelse över mig och tittar nyfiket , den försvann så fort jag  hade öppnat mina ögon. 

Den liknade  i formen som en vanlig grön gurka, fast mer i neongrön i färgen och mycket större. Svårt att förklara men den hade snälla nyfikna ögon. Jag har tänkt mer och mer på det, då jag antagligen inbillar mig, men ändå inte. 

Spännande var det i vilket fall.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

daga
7/18/13, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God förmiddag till ännu en solig men blåsig dag så i dag stannar jag på land. Visst går tiden otroligt fort men tanken på vinter och snö är långt borta just nu. Just denna dagen skapas morgondagen så njut och förundras över allt vackert i naturen. Har alltid sällskap av en av mina katter när jag skriver som helst vill ligga på tangentbordet. Spännande upplevelse majlar vad det nu var för varelse du upplevde. Önskar er alla en härlig dag.😃

Indiania
7/18/13, 10:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God förmiddag på er!

Ja Rore sommaren går alltför fort, här är det soligt och fint i dag också.

Vilken häftig upplevelse Majlar!🙂

Daga vilken fin katt, jag har också en helsvart katt.

Tack för de andra fina bilderna också och ha en härlig dag! 🎈

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Skogshumblan
7/18/13, 11:00 AM
#7

God middag! Härliga bilder som ni bjuder på. Jag har läst allt vad ni har tänkt och upplevt. Hoppas ni får en fin dag Gunilla, sådana stunder med nära är viktiga att ta vara på!.. Ha en härlig dag alla, det tänker jag ha;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: