Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 639 ggr
[GunillaF]
7/17/13, 9:11 AM

God morgon 17:e Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen en solskensdag utan kraftigt blåsväder. Kan det vara sommaren som återvänt?! Hoppas det!

Marknad på byn för andra dagen och "min" lilla ort har helt plötsligt 10 gånger så många människor som trampar efter gatorna -folkfest. I kväll uppträder Mats Ronander och Mikael Rickfors och jag hoppas det blir mycket fiólk där med.

Jag väntar en efterlängtad gäst endera i dag eller i morgon, en person från iFokus som jag så ser fram mot att träffa!

Ha en finfin Onsdag alla healers!🙂

(Bären vi plockade häromdagen)

Annons:
[Chakra]
7/17/13, 9:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Älskade sommardag!
Lite rastlös bara, men ska inte lyfta rumpan från solstolen så många gånger idag😃
#0 Hade gärna velat höra Rickfors och Ronander, och även träffa den efterlängtade gästen för jag tror jag vet vem det är🙂

☀️☀️🌺🌺☀️☀️

daga
7/17/13, 9:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon till värme , sol och glittrande hav och en underbar dag så det blir en sjötur i eftermiddag med fika och bok ombord. Önskar er en skön dag.😃

majlar
7/17/13, 9:33 AM
#3

God morgon alla.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann. Härliga hjortron du har plockat Gunilla. 🎈Fina bilder idag.

Skogshumblan
7/17/13, 9:45 AM
#4

God förmiddag. Här är livet i luckan, killarna var uppe sent och uppe tidigt. Härligt! Kom ut på mitt efterlängtade långpass igår. Märks att jag inte sprungit långt på ett bra tag. Går lite som Andon & Andina ;) Gunilla, så smarrigt det ser ut med hjortron, våfflor med grädde och mylta blir jag sugen på… Hoppas den efterlängtade dyker upp snart och att ni får trevligt idag. Chakra, härlig bild, den skuggan gör nog gott idag! Daga vilken ljuvlig bild, saknar min barndoms segelsemester längst kusten. Och pappa! Majlar, god morgon på dig också. Hoppas ni alla får en fin dag idag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tuva-Lena
7/17/13, 10:07 AM
#5

Go'morron Gunilla!

Hoppas att du och alla ni andra får en fin dag med sol och härliga upptåg!🙂

Själv är jag inte så förtjust i Rickfors eller Ronander, men det kompletterar jag genom att tycka väldigt mycket om din hemort istället! Och hjortronen är väl aldrig så gula som i "Västra"?😉

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Toyan
7/17/13, 10:38 AM
#6

God förmiddag.

Så fina somriga bilder ni bjuder på🙂

Önskar er alla en underbar sommardag🌺

Annons:
Indiania
7/17/13, 10:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God förmiddag på er!

Åh Gunilla vad sugen jag blir på varm hjortronsylt och glass!

I går var vi hos syrran och fick god mat, det var grillspett, rostad sparris, avacadosås och spenatpaj. Jag älskar god mat!

Vilka fina bilder ni bjuder på i dag och hej på dig Tuvan!

Ha en fin dag i solen! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
7/17/13, 9:24 PM
#8

God Afton allihop! 

Vilka härliga bilder och bär, hängmattor, hav, blommor och så mycket sommar!

Har haft bråkig dator ett par dagar igen, så igår tröttnade jag och stängde surt av den och ville inte peta på den igen… ;) Men nu har jag fingrat lite på den idag igen… och den är väl inte så glad, men inte fullt lika sur som de senaste dagarna. Det tackar jag ödmjukast för! ;)

Kastar mig ut lika snabbt som jag kastade mig in. Vill bara vinka lite o önska er alla en go' afton o natt! 

Börjar bli pömsig - men har lite kvar o fixa innan jag kan lägga huv'et på kudden för natten. HareGodis Allihop! 🌛🌺😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: