Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 17:e Juli

2013-07-17 09:11 #0 av: [GunillaF]

Äntligen en solskensdag utan kraftigt blåsväder. Kan det vara sommaren som återvänt?! Hoppas det!

Marknad på byn för andra dagen och "min" lilla ort har helt plötsligt 10 gånger så många människor som trampar efter gatorna -folkfest. I kväll uppträder Mats Ronander och Mikael Rickfors och jag hoppas det blir mycket fiólk där med.

Jag väntar en efterlängtad gäst endera i dag eller i morgon, en person från iFokus som jag så ser fram mot att träffa!

Ha en finfin Onsdag alla healers!Glad

(Bären vi plockade häromdagen)

Anmäl
2013-07-17 09:20 #1 av: [Chakra]

God morgon!

Älskade sommardag!
Lite rastlös bara, men ska inte lyfta rumpan från solstolen så många gånger idagSkrattar
#0 Hade gärna velat höra Rickfors och Ronander, och även träffa den efterlängtade gästen för jag tror jag vet vem det ärGlad

SolSolBlommaBlommaSolSol

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-07-17 09:23 #2 av: daga

God morgon till värme , sol och glittrande hav och en underbar dag så det blir en sjötur i eftermiddag med fika och bok ombord. Önskar er en skön dag.Skrattar

Anmäl
2013-07-17 09:33 #3 av: majlar

God morgon alla.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann. Härliga hjortron du har plockat Gunilla. BallongFina bilder idag.

Anmäl
2013-07-17 09:45 #4 av: Skogshumblan

God förmiddag.
Här är livet i luckan, killarna var uppe sent och uppe tidigt. Härligt!
Kom ut på mitt efterlängtade långpass igår. Märks att jag inte sprungit långt på ett bra tag. Går lite som Andon & Andina ;)

Gunilla, så smarrigt det ser ut med hjortron, våfflor med grädde och mylta blir jag sugen på...
Hoppas den efterlängtade dyker upp snart och att ni får trevligt idag.

Chakra, härlig bild, den skuggan gör nog gott idag!

Daga vilken ljuvlig bild, saknar min barndoms segelsemester längst kusten. Och pappa!

Majlar, god morgon på dig också.

Hoppas ni alla får en fin dag idag.

Anmäl
2013-07-17 10:07 #5 av: Tuva-Lena

Go'morron Gunilla!

Hoppas att du och alla ni andra får en fin dag med sol och härliga upptåg!Glad

Själv är jag inte så förtjust i Rickfors eller Ronander, men det kompletterar jag genom att tycka väldigt mycket om din hemort istället! Och hjortronen är väl aldrig så gula som i "Västra"?Skämtar

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anmäl
2013-07-17 10:38 #6 av: Toyan

God förmiddag.

Så fina somriga bilder ni bjuder påLer

Önskar er alla en underbar sommardagBlomma

Anmäl
2013-07-17 10:57 #7 av: Indiania

God förmiddag på er!

Åh Gunilla vad sugen jag blir på varm hjortronsylt och glass!

I går var vi hos syrran och fick god mat, det var grillspett, rostad sparris, avacadosås och spenatpaj. Jag älskar god mat!

Vilka fina bilder ni bjuder på i dag och hej på dig Tuvan!

Ha en fin dag i solen! Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.