Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 390 ggr
Skogshumblan
2013-07-16 08:34

God 16 juli.

God morgon alla fina. Jag har varit vaken en bra stund, det är så skönt att kunna ligga kvar i sängen, tystnaden och ro som enda sällskap. Ska snart gå upp och sätta fart på dagen. Om ett par timmar kommer sonens kompis hit och ska stanna tills i morgon kväll, lär bli både livat och trevligt. Jag hoppas ni alla får en jättefin dag, ta vara på det goda och låt dagen vara er.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Chakra]
2013-07-16 08:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

#0 Håller med dig helt och fullt om det där med att ligga kvar i tystnaden🙂Minns tiden med barnens kompisar. Visst är det roligt! Hos oss var de lite väl många ibland….😃

Lyssnar på dagens sommarpratare. Tycker om programmen. Det är så behagligt med prat och musik, och man får många tankar.
Jag tror jag skulle få ihop en bok på en dag just nu för inom mig flödar orden, men jag skriver en mening, två meningar och njuter av naturen däremellan. Boken blir nog klar en dag.

"Allting har sin tid" spelar radion just nu, och jag kan bara hålla med.

Önskar er en dag att minnas!

Skogshumblan
2013-07-16 08:53
#2

Ja visst är endel av sommarpratarna så givande. Lyssnade på Annika Hagströms i morse, jisses vilken kvinna! Hitills har det inte varit för många kompisar här samtidigt men det kommer väl hända här också. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-07-16 09:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla!

Ni skriver om tystnaden, jag har haft en längtan på sista tiden att vara i en stuga långt in i skogen och bara få vara i kontakt med naturens egna ljud. ( Det gör ju inget om det finns hav i närheten heller).

Sommarpratarna missar jag alltid men kan ju lyssna på TV4 play.

Ha en fin dag i sommar☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

daga
2013-07-16 09:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon till sol, blå himmel och lite blåsigt. Visst är det intressant att lyssna på en del sommarpratare som har en del spännande att förmedla. Denna dagen blir en underbar dag förmedlar jag till er alla.

[GunillaF]
2013-07-16 09:52
#5

God förmiddag!

Här är full fart som vanligt. Ett barnbarn badar, två leker och allesammans med föräldrar är strax på väg till Junsele marknad som är i dag och i morgon. Det brukar bli munkar, ballonger och godisklubbor som köps.

Ha en fin dag alla healers.

majlar
2013-07-16 11:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God förmiddag alla. 

Det är lite synd om sommarpratarna tycker jag. Dom har nog press på sig att lämna ut så mycket som möjligt om sig själva. Nåja, det är ju deras beslut…. men jag tror att många ångrar sig nog sen, att dom har berättat om nästan hela sitt liv i radion. 

Här skiner solen och vi har tagit en kort promenad med lilla Iris. Hon tycker det är spännande med alla lukter och det går inte fort framåt. Hon snokar i varenda liten buske. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Annons:
[Chakra]
2013-07-16 11:05
#7

#6 Känner du så när du lyssnar på radiopratarna, majlar?
Jag tror att det kan hjälpa många att öppna sig själva sen.
Det finns så många rädslor hos oss människor, och alla har lik i garderoben, men när man tar fram dom och visar dom så blir man fri.

Det var bara min åsikt🙂Man får tycka precis vad man vill!

[Bettanbop]
2013-07-16 13:14
#8

God dagens på er 🌺

Så skönt att hör att ni har haft en lugn skön tyst morgon 🙂 härligt att få vakna i sin egen takt.

Min morgon startade tvärt om. Visste att jag skulle börja tidigare i dag, kl 07,30 skulle jag åka hemifrån. Ändå utan att tänka mig för så ställer jag väckaren på 07,00, snosar 10 minuter, kommer jag på att jag skulle börja tidigare…..på med kläderna…..ut med hundarna…..in med hundarna ger dom mat……borsta tänderna medans dom äter….ut med hundarna i restgården…..gasen i botten….brummmmm…..10 min sen till jobbet🥵

Skogshumblan
2013-07-16 13:17
#9

Bettan, ojdå. Tur att du kom till jobbet bara liiite sent. Hoppas du kommit i fas med dagen nu. Jag kommer ur takt helt när morgonen blir så… URK…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[rore]
2013-07-16 16:49
#10

Hej och god eftermiddag på er!☀️

Upp till toppen
Annons: