Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 399 ggr
vittran77
2013-07-15 17:51

Healing önskas

Hej,

jag vill testa att bli healad. Är inne i en fas i mitt liv där jag kommer lämna gamla Pia och hitta tillbaka till mej själv som jag tappat bort nånstans på vägen. Känns som att jag står i ett vägskäl och känner mej blockerad på flera plan.

Har haft en del bekymmer dom senaste åren i form av stress, motgångar och sorg.
Nu är jag redo för resten av mitt liv och skulle vilja ha/behöva en knuff på vägen.

Må bäst, det ska jag=)
Mvh Pia

Annons:
daga
2013-07-16 09:56
#1

Jag sänder healing till dig tisdag 16/7 kl 19.00 om du vill. Ligg eller sitt avslappnat och öppna dig för healingenergierna. Känner du inget är det så det ska vara healingenergierna verkar för ditt bästa. Drick vatten efteråt.❤️

Ge gärna feedback efteråt.

vittran77
2013-07-16 19:57
#2

Tack så mycket för healingen, jag kände inte nåt direkt, pirrade lite i fötterna och det spred sej upp till knäna.
Har druckit vatten efteråt.

Jag funderar på hur det ska kännas… nyfiken som man är.

Tack igen för att du healade mej daga ❤️,  hoppas min slöja för ögonen lättar snart och att jag kan se klart. Är på god väg tror jag.

Nu gäspar jag så det tåras i ögonen, ska nog avrunda den här dagen=)

daga
2013-07-16 23:10
#3

#2 vittran77. Vid healing kan det kännas som pirrningar, värme, kyla eller ingenting alls men oavsett det går healingenergierna dit dom behövs som bäst. Energierna fortsätter verka även om healingen är avslutad. Hoppas du sover gott.❤️

Upp till toppen
Annons: