Healing

Mygg skydd

2013-07-14 11:49 #0 av: [Bettanbop]

Runt midsommar brukar vi ha värsta myggperioden här i norr. Tänkt bara prova och se om det funkade en dag då dom var extremt jobbig. Jag bad om beskydd från ovan och skapade en skyddsbubbla runt mig och det funkade Tummen upp

Nu har vi Bromsen här, en sorts fluga som sliter stora köttstycken från armar och ben (känns så iallafall ) ber om beskydd och skapar bubblan nu också med gått resultat Skrattar

Testa ni också om ni inte gjort det redan Blomma

Anmäl
2013-07-14 12:29 #1 av: Andina

Vad skönt att det fungerar så bra, Bettanbop!

Jag har nog varit för frustrerad när jag bett om hjälp (mot invaderande getingar, vissa somrar - men de senaste somrarna har det varit lugnt... så vem vet, kanske fick jag hjälp i alla fall...)

Nästa gång jag behöver hjälp med att bli av med ovälkomna insekter så får jag nog göra det med ett mer lugn... ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-07-14 12:31 #2 av: Marr

Det ska jag testa när jag kommer fram till Haparanda på tisdag. Tack för tipset Bettanbop!Tummen upp

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.