Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 666 ggr
Skogshumblan
2013-07-14 07:54

God 14 juli.

God morgon alla fina. Idag är det mulet och svalt här, skönt efter några dagars värme. Förutom middag hos svärmor är inget planerat här, får se vad som händer. Jag hoppas vår kronprinsessa får en fin födelsedag! Vi andra får ha en kungligt fin dag också ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
2013-07-14 08:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra healers!

Solen kikar fram här uppe i norr och det känns fint efter gårdagens eftermiddagsregn och åska.

I dag reser fyra av mina sju gäster hem. Tre blir kvar en vecka till så det blir en nedtrappning av sommargästerna. Får se om vi kan ta oss ut på en myr dottern, jag och de två små barnbarnen och titta efter lite hjortron. Det finns mycket av dem i år har jag hört. Jag har ett ställe alldeles bredvid vägen så det kan funka med barnen så de inte behöver gå så långt.

Ha en fin Söndag!🙂

Skogshumblan
2013-07-14 08:23
#2

Åh så gott med hjortron! Hoppas ni hittar så barnen får uppleva det.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
2013-07-14 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

majlar
2013-07-14 10:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Idag blir det 4 årskalas. Lilla Julias dag.

Tänk vad åren går. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
2013-07-14 10:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla!

Vi hade en underbar dag i Segerstad i går ute vid Hamnholmarna, tycker mycket om Vänerns stränder.I dag är det mulet men det gör ingenting.

Gunilla det låter gott med hjortrom, hoppas ni hittar!

Grattis till Julia på 4 årsdagen! 🥳

Ha en härlig söndag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-07-14 11:04
#6

God förmiddag.

Mulet och svalare idag här också Skogshumblan.

 Hjortron.. gott och nyttigt, mylta Gunilla med grädde,mmm. Ha en fin dag med dotter och barnbarn🙂

#¤ Grattis till Julia på födelsedagen🎂🎁

Ha en fin söndag allihopa🌺

Annons:
daga
2013-07-14 12:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God förmiddag denna soliga men blåsiga söndag. I dag blir det betonggjutning med stora rabarberblad som form och kanske lite annat också. Önskar er alla en skön söndag där ni befinner er.🌺

Andina
2013-07-14 13:04
#8

Go'Morron allihop!

Och tack för härliga bilder! ❤️

Efter många varma o soliga dagar känns 18 plusgrader som ren svalka. Enligt väderprognosen regnar det här också - men det har inte jag lagt märke till. Gråfärgad himmel har vi dock.

Vad mysigt med hjortronplockning. Hjortron är ju så godis! 😛

Mysigt med 4-årskalas - Grattis lilla 4-åringen! 🎂

Idag är det lagom temperatur för att ta tag i lite praktiska göromål, så det får det bli idag. Lite tvätt o städning kanske m m.

Ha en fin söndag allihop! Jag hoppas ni inte glömmer att söndag är vilodag! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-07-14 16:26
#9

Hej Hopp i sommarlandet kära vänner 🙂!

Ser att ni har det bra här i tråden, jag har det också bra! Just nu en kort indykning vid ett internetställe för att kolla lite biljetter, men hej till er finns det plats för också 🌺!

Jag fortsätter sommarresandet ett tag till, nu tänker jag välja utifrån biljettpriserna den här gången 😉, de ska bli kul att se vart jag hamnar. Och resepackningen testas hårt ska ni veta.

Jag börjar bli sugen på att plocka hjortron jag också. Det är det goaste bäret tycker jag.

Ta hand om er i grönskan kära healingvänner!

Tarotstollan
2013-07-14 17:30
#10

Här har varit soligt och varmt men för några timmar sedan mulnade det på och det såg ut att bli både åska och regn men icke sa Nicke, ännu inget av någotdera.

Sitter faktiskt och småfryser lite, det blir väl så när inte kroppen hinner med i vädersvängarna.

Har tagit det lugnt och det skall jag fortsätta med även om vissa småsaker skall fixas.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: