Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 722 ggr
[Bettanbop]
7/10/13, 12:54 PM

Språk.....

Jag läser om Reiki healing och stress….

Detta kapitel handlar om stress och vad som händer i kroppen och att man kan se och eller höra stressen om man lägger händerna på en mottagare som har stress i sin kropp.

Så här står det…….." Prova när du lägger händerna på människor att reflektera över de olika känsloyttringar, tankar som rör sig i deras medvetande. Vad är det dom pratar högt om? Deras tankar just nu……osv."

Om mottagaren har ett annat modersmål en mig och använder sig av det oftast. Är det då det språket jag kommer att höra? om jag hör något….

Annons:
LinaLj
7/10/13, 12:58 PM
#1

Nej. Det man gör är inte direkt tankeläsning utan mer att känna av energier av olika slag. Man ska med andra ord inte förvänta sig att höra en konversation utan snarare känslor, förnimmelser, bilder osv.

millam
7/10/13, 11:31 PM
#2

Så fattar jag det också, att man inte hör orden direkt, utan att man känner känslan i sin egen kropp eller förnimmar på annat sätt. Man måste vara totalt koncentrerad på den man ska ge healing till.

[Bettanbop]
7/11/13, 7:52 AM
#3

Tack för era tankar och tolkningar om detta 🙂

Jo jag var/ är inne på samma spår som ni, men vart ändå lite fundersam 🤔 det stämde inte rickigt med vad jag lärt mig.

Tur att jag har er att dubbel checka med 👍

Upp till toppen
Annons: