Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 431 ggr
[GunillaF]
7/10/13, 7:43 AM

God morgon 10:e Juli

God morgon på er!

I dag är det äntligen solsken igen, men det blåser nått så infernaliskt att man får sätta tyngder på lättare grejor utomhus, annars blåser de bort.

Hos mig ska  ??? -bygget fortsätta under dagen. Ja vad som byggs får ni se i intuitionsövningen Ha en bra dag vad i än ska göra.☀️

Annons:
[Chakra]
7/10/13, 8:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Vinkar från Småland och Eksjö-trakten👋Tillbaka i mina barndomstrakter några dagar.

Skogshumblan
7/10/13, 8:57 AM
#2

God morgon. Här pågår ett stilla och mycket efterlängtat regn. Jag njuter av den svala luften och gör vad som blir idag. Ser fram mot alla kantareller som kommer nu efter regnet. Mums! Ha en fin dag, lycka till med semester, jobb eller vad ni nu gör :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

daga
7/10/13, 9:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en solig men blåsig dag. Hela havet stormar, vågorna går höga men det är mäktigt, vilka krafter. I dag stannar jag på land med en blandning av jobb och fika med bästaste vännen. Önskar er en fin dag.😃

Indiania
7/10/13, 10:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

I natt hade vi ett ordenligt åskoväder här, tempraturen sjönk från 18 grader till 12 grader på nån timme. Det blåste, regnade och haglade och det höll på till kl 3.

Visar en bild tagen kl 10 och haglet ligger fortfarande kvar.

Ha en fin fortsättning på dagen!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
7/10/13, 2:34 PM
#5

Go'Eftermidag allesammans!

Och tack för jättehärliga bilder! 

Uj, det ser ut som snö, Indiania… hua, vilka minnen som dyker upp… ;) Skojar lite, men det var ett rejält oväder ni haft ändå!

Här har regnet öst ner sedan inatt och det fortsätter att falla från skyarna hela da'n. Det är ju bra att jag köpte en vattenspridare då… (fast jag behöver inte använda den).

Dagen har präglats av sprängande huvudvärk - som jag tror håller på att lätta nu. Gissar att vädret håller på att lätta då också…

Ha en skön fortsättning på onsdagen, med vad ni än snickrar ihop för sysselsättning! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: