Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 379 ggr
Skogshumblan
2013-07-07 08:04

God morgon 7 juli.

God morgon alla, hoppas ni fått sova gott. Vissa av er fick ju go healing av Gunilla igår, hoppas den gjort susen redan. Själv ska jag snart sätta igång dagen. Det är kalas med släkten på G idag, 4 av mina kusiner fyller alla år i juni och de fyller jämnt antal år samtidigt så de har en mångårig tradition att fira ihop. Hoppas ni andra får en fin dag, vad ni än gör med den.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Andina
2013-07-07 08:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'Morron Skogshumblan och Go'Morron alla andra som också tittar in idag!

Vad mysigt med 'samfödelsedagskalas'! Det kan bli livat gissar jag.
Födelsedag är det här ockskå; mamsen fyller år, så eventuellt åker jag över till henne o grattar henne idag (lite osäkert än om det blir idag eller senare).

Här är det sommar! Helt vindstilla och 20 grader redan, som väntas stiga till 27 grader under dagen. I skuggan. Undrar hur varmt det blir i solen då… Glöm inte att dricka vatten, hatten på och sätt er i skuggan! Skämtar
När jag vaknade i morse var det knäpptyst ute. Alla fåglar hade tystnat redan. De gömmer sig nog i skuggan redan. Det kan va' tufft för djuren när det är så torrt och varmt som vi har här.

Önskar er alla en fin söndag! Med lagom sol o värme och mycket vila! Skrattar

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-07-07 08:35
#2

God morgon alla. Har åkt på en dunderförkylning, inget vidare på semestern och allt. Får hålla mig i stillhet så kanske det går fortare över. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🐞

Skogshumblan
2013-07-07 09:30
#3

Majlar krya på dig! Skickar bubbel om du vill ha dem. Andina, ja mamma har 4 syskon så vi är ett gäng. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2013-07-07 09:34
#4

Go´morron!

Solen skiner och det är vindstilla. Lika bra att göra undan det som ska göras nu deirekt på morgonen för mitt på dagen blir det antagligen för varmt för att pyssla något. Får hem dottern med familj i kväll och de stannar ett par veckor så nu ska jag bädda iordning deras sängar. Alltid lika trevligt att bädda för besök av barn och barnbarn. Ja självklart för andra också.

I morgon fyller dottern år så jag ska fixa ett par tårtor också i dag för det behövs mycket tårta då hela tjocka släkten kommer.

Ha en bra dag och krya på dig majlar!🌺

Indiania
2013-07-07 10:13
#5

God morgon på er alla!

I dag sov jag länge och kommer ihåg vad jag drömde.

Vilket kalas Skogis, ha det toppen!

Vad mysigt det låter med dotter och familj på besök Gunilla, jag riktigt ser hur du fejar!

Ja det blir en varm och skön dag här också Andina!

Majlar krya på dig och var rädd om dig ❤️

Ha en härlig ☀️skens dag på er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2013-07-07 10:35
#6

Morrn! Jag har sovit rejält inatt, flera timmar i sträck och i flera perioder så att säga. Gissa hur skönt det är efter sådär 20 års grava sömnbesvär? (ligga vaken i sex-sju timmar, somna till för att vakna efter en kvart, vaken en timme till och sen sova kanske ett par timmar med flera uppvaknanden). 

Tror jag ska ta mig en sväng på bakluckeloppis idag, ska väl inte handla så mycket precis men komma ut och träffa folk 🙂Gå på stan gör inte att jag pratar med så många, loppis är bättre 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Toyan
2013-07-07 12:11
#7

God middag.

Tittar in och önskar er alla fina healers en riktigt skön söndag🌺

Tarotstollan
2013-07-07 16:11
#8

Solsken och svaga sköna vindar.

Sovit som en stock i natt antagligen för healingen igår.

Ha en trevlig söndag allihopa!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: