Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 746 ggr
[GunillaF]
2013-07-06 09:27

God morgon 6:e Juli

God morgon på er "sjusovare".

Nog märks det att det är semestertider då morgontråden görs halv tio!😉

Jag har sovit ut jag också och tänker inte göra mig någon speciell brådska så här första semesterdagen. Handla och dammsuga, sedan ska jag bara ta det lugnt. Vad ska ni göra i dag?

Vad det än blir så hoppas jag att  ni får en fin dag!☀️

Annons:
Indiania
2013-07-06 09:43
#1

God morgon Gunilla och alla andra semesterfirare!🙂

God morgon till er andra också så klart. Här skiner solen gott i dag och hoppas det håller i sig.

I dag får vi besök av min bror och hans särbo. Annars skall jag göra som dig Gunilla, njuta av tillvaron och ha det skönt!

Önskar er alla en härlig lördag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2013-07-06 10:16
#2

God förmiddag. Härligt med semester Gunilla, njut av ledigheten:) Indiania, hoppas ni får en trevlig stund med era gäster. Idag får gå som den vill, jag har inga planer, har lite jag vill göra men när det blir av återstår att se;) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

daga
2013-07-06 11:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag till en strålande morgon med sol och värme. Efterlängtat. I dag tillbringar jag min dag vid havet och i kväll blir det kalas även det i havsmiljö. Önskar er alla en underbar dag.❤️

majlar
2013-07-06 12:11
#4

God middag alla. Här skiner solen och det är skönt. Har varit på storloppis i Suckarnas dal i Simrishamn. Oj vad det är stort.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
2013-07-06 13:21
#5

#4 Ha det härligt nere i Skåne, det är fint i Simrishamn! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-07-06 13:40
#6

Go'Eftermiddag allihop!

Har en dag då allt jag planerar omkullkastas - telefonen ringer och nya måstegöror dyker upp - men det är inga stora planer och smågöror som poppar upp, så det blir bara lite "småstrul". Men en helt underbar sommardag föräras vi med här även idag. Ser att naturen längtar efter regn.

Tog med mig 'gammel-lappen' ut på verandan o njuter tillsammans med pappisen o zippar på kallt vatten. 

Hoppas ni alla har en lika härlig sommarlördag! 😘

Tittar in lite sedanom igen.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
2013-07-06 13:52
#7

Har varit en sväng på tiopen med sånt som jag röjt ut, trasiga saker och kom hem med en fin kruka att ha ute. Haha jag hade två som var spruckna som min morbror tog och fick en fin hel istället. Skulle vilja ha haft exempelvis hänglobelior att sätta i mina utekrukor men de var slut i affären, så de självsådda smultronen fick flytta in i krukan istället :) Det är så skönt att leva idag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
2013-07-06 13:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God Eftermiddag!

Var vaken tidigt men gjorde ingen god morgon-tråd🙂
Fick friheten av dottern att plantera mer hos dom när de är borta, så det är klart. Växterna är ju billiga nu, men det finns inte så mycket kvar att välja på. Med händerna i myllan trivs jag riktigt bra.

En solig och vacker dag idag, och jag ska nog inte förta mig innan barnbarnet kommer och sover över.

Amandla
2013-07-06 15:32
#9

Äntligen är det sol och värme här! Blir skönt för naturen att få torka upp lite 😉och för oss människor att få känna att det faktiskt är sommar ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: