Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1038 ggr
[GunillaF]
7/5/13, 7:19 AM

God morgon 5:e Juli

Om nio timmar har jag semester!!! Jösses vad den är efterlängtad.

Hoppas ni får en bra Fredag!🌺

Annons:
Andina
7/5/13, 7:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Go'Morron Gunilla och alla som tittar in här idag! 

Det är fredag - vart tog veckan vägen? Förskräckt Undrar var jag har varit när den passerat… Aja, vi har ju veckoslutet kvar att gotta oss i, i alla fall! Fast så här mitt i sommaren spelar det kanske ingen roll vilken veckodag det är? ;)

Här mulnar det på just nu, men en varm och ganska solig dag väntas här igen. Småjåglarna har tagit morgonsiesta efter morgonbestyren i ottan och det är tyst nu igen. Myyyser!

Tar mig en påtår i lugnet innan jag drar igång med dagens sysslor.

Önskar er en go'er första juli-fredag! SolBlomma Och trevlig semester till er som redan är 'där', till dig, Gunilla, och andra som just nu kliver in i semestern. 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
7/5/13, 7:34 AM
#2

God morgon Gunilla och alla andra. Haha Gunilla, kan riktigt se för mitt inre hur du dansar ut från jobbet och hela vägen hem;) Härligt att du snart är ledig! Jag har en ledig och loj dag framför mig. Ska fixa lite så att jag vet att allt är rent, struket och klart till kalaset på söndag. Är den sorren som helst har med mig ett par omgångar extra kläder till barnen. Tyvärr inte helt omotiverat ;) Hoppas ni får en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
7/5/13, 8:06 AM
#3

Godmorgon på er, och ett extragrattis till alla som både är och känner sig lediga, och så ni som snart sällar er till skaran 🎈

Jag har ett kort "fönster" med bibliotekstid idag att ta vara på, sen bär det iväg till kontaktlöst land igen, så ett extra hej till er alla vill jag skicka ut, med 🤗 och 🌈 till er!

Jaa, som några sa i gårdagstråden. Jag har ynnesten att få blanda och mixa med både nutid och dåtid just nu. Rör mig bland platser som betyder mycket för mig och som många före mig skapat och format. Jag njuter av sommaren och min resa i många former. Trött av alla intryck blir jag ibland, och då är det gott att landa någonstans för att bara vila, och sen kommer energin tillbaka 🙂.

Vi hörs och ses snart igen!

[Chakra]
7/5/13, 8:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon!

#0 Visst är det så att man räknar timmarna till semesterns🙂början.
Var i Skövde och strosade igår, och på kvällen blev det grillning hos dottern.
Mitt barnbarn kommer till mig och sover över imorgon, och hon tyckte vi skulle ha pyjamasparty🙂

Ha en fin fredag alla!

majlar
7/5/13, 9:04 AM
#5

God morgon alla. Igår satt vi i bilen i stort sett hela dagen. Vi styrde kosan mot Simrishamn och Österlen. Vi ska vara där i fem dagar.

Gött att höra havet skvalpa genom husvagnsfönstret när man vaknar på morgonen.

Gunilla, härligt att snart få semester och bara få va… kram

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

daga
7/5/13, 9:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon alla med eller utan semester. Här är det mulet, stilla och kyligt men enligt prognosen är det värme och sol på väg till helgen. Önskar er alla en skön avkopplande helg.🌺

Annons:
Skogshumblan
7/5/13, 9:33 AM
#7

Daga vilken tavla! Vill ha!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
7/5/13, 9:47 AM
#8

Morrn da! Jag har sovit riktigt bra flera nätter i sträck så jag vaknade redan kvart över åtta, något som jag inte trott vara möjligt i sådär hur många år som helst. Skönt! 🙂

Jag har inga direkta planer idag, väntar på att uppfödaren som har Pixie och valparna ska höra av sig, för hon tyckte att vi skulle komma och hälsa på när småttingarna börjar öppna ögonen. Det brukar ske runt dygn 12 ungefär och nu är de 13 dygn gamla, alltså borde det vara dags närsomhelst. 

Annars väntar jag på att det äntligen ska bli lite varmt ute, just nu är det 16 grader och molnigt. Enligt yr.no ska det inte bli något regn på över en vecka, och det blir nog rekord den här sommaren i så fall!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
7/5/13, 10:17 AM
#9

God förmiddag alla!

Tittar in för att önska er alla en fin fortsättning på dagen!

Här är det mulet och inspirationen kunde vara bättre. borde städa undan lite i dag

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
7/5/13, 11:26 AM
#10

#6 Tycker mycket om din tavla!🌺

Indiania
7/5/13, 11:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Nu har jag kommit på varför jag känner mig lite nedstämd i dag. Min mor gick över till andra sidan 5 juli för 21 år sedan.

Du finns i mina tankar….

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
7/5/13, 11:52 AM
#12

Åh Indiania, *varm kram, valfri färg:)*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
7/5/13, 11:53 AM
#13

Tack fina Skogis. I dag väljer jag blå!🤗

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Toyan
7/5/13, 4:40 PM
#14

God middag.

Tittar in och önskar er en trevlig helg .

Till er som har semester säger jag bara..ha det gott och njut allt vad ni orkar.🌺

Upp till toppen
Annons: