Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 463 ggr
[GunillaF]
7/4/13, 7:09 AM

God morgon 4:e Juli

God morgon på er!

Nu är det bara i dag och i morgon kvar att jobba, sedan semester. Det behövs för jag känner mig trött och sliten. Har haft en intensiv vecka och det blir inte lugnare nu i slutet heller.

Ha en bra dag vad ni än gör.🌺

Annons:
frodig
7/4/13, 7:25 AM
#1

Godmorgon Gunilla och lyck till dina avslutande arbetsdagar före din semester.

Godmorgon på er andra härliga healingvänner också. Jag har skakat runt på knappt farbara vägar några dagar och vilar nu ut vid en gammal kär plats där jag kan duscha,äta och sova, och titta in till er och säga hej 😃!

Jag har besökt några "nya" platser långt ute i skogen där några av mina förmödrar och förfäder levde sina liv. Det är som ni säkert förstår en stark upplevelse att stå där och se, både nuet och dået röra sig förbi ❤️.

Morgonkaffe på gång och sen lite möten och annat nyttoarbete 🙂!

Jag önskar er en fin julidag med det ni har för händer 🌺

[Chakra]
7/4/13, 8:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

De sista dagarna före semestern brukar kännas🙂Man behöver så väl den där vilan.
Intressant resa du är ute på, Frodig!

Hade nyss en skön meditationsstund, så nu kan dagen få börja på riktigt.
Ska gå ut på verandan och pyssla om alla blommor, och sen ta dagen som den kommer. Denna första semestervecka tillbringar jag hemma.

daga
7/4/13, 9:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en kvalmig och mulen morgon. I dag är det marknad i Kungsbacka med allt vad det innebär och hoppas att regnet håller sig borta. I går var besiktning av min ärtgröna bubbla och den mådde bra så det är bara att tuta och köra ett tag till. Mina liljor blommar för fullt. Önskar er alla en fin dag❤️

Skogshumblan
7/4/13, 9:13 AM
#4

God morgon alla. Gunilla, skickar lite extra ork så du klarar de sista dagarna:) Frodig, vilken härlig resa du verkar upplevt! Får gåshud av att känna tidens energier svepa in mig i "nu och då". Chackra, ljuvlig bild! Ha en skön semesterdag! Idag ska jag bara vara. Sökte ett jobb igår så idag ska jag öva min förmåga att inte oroa mig. Känns behövligt ;) Ska ta mig ut och göra ett litet "måste"- ärende och passar på att köpa hem jordgubbar som vi kan lyxa till det med. Älskar jordgubbar! Ha en fin dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
7/4/13, 10:13 AM
#5

God morgon alla!

Vad skönt att du snart har semester Gunilla! 🌺

Frodig vilken magisk resa du håller på med! Kram

Fina bilder ni visar Chakra och Daga! 🎈

Skogshumblan, släpp din oro så gott det går och bara intala dig att du får jobbet! 🎧

Ha en härlig torsdag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
7/4/13, 10:22 AM
#6

Indiania, ja det gör jag. Jag visualiserar hur förvånad och glad jag blir när,de kallar mig på intervju och väl där säger att jobbet är mitt;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Indiania
7/4/13, 10:29 AM
#7

Jag vet du har den rätta inställningen! 🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Bettanbop]
7/4/13, 11:19 AM
#8

God förmiddag alla healingvänner 🌺

Härligt med semester ☀️ det känns som så länge sedan jag hade det,  men har ju ändå lite ledigt i bland, som nu tex 😃

Andina
7/4/13, 12:14 PM
#9

Go Mittpådan allihop!

Härligt när semestrar hägrar och firas! Din semester låter som en riktigt speciell o mysig semester, Frodig. Det sker nog mycket inom en när man gör så'na tidsresor!

Hoppas du kan släppa oron o andas in luuugn istället, Skogis. Ditt jobb kommer, det kanske måste bli ledigt först 'bara'. Och det tror jag att det blir snart! 

Åker iväg på lite jobb o ärenden - tittar in till kvällningen igen. 

Ha en finer o härlig dag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: