Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 784 ggr
[GunillaF]
7/3/13, 7:16 AM

God morgon 3:e Juli

Onsdag och mitt i sista arbetsveckan innan semestern för mig.

Regnmolnen ligger strax ovanför hustaken i dag och landskapet har tvättats rent i natt av skurar.

Ha en bra dag alla healers!🌈

Annons:
Skogshumblan
7/3/13, 8:28 AM
#1

God morgon! Här är mulet och lite svalare. Var är sommarsolen?! Jag ska söka ett jobb idag, dotera vill ha lekkompis så jag får väl rodda i det. Sen har jag en nåldyna att virka klart och ett sovrum att röja i. Får se vad som blir av idag. Resten får vänta;) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
7/3/13, 8:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Jag ska rensa kantareller och placera mitt nya blomsterbord/planteringsbänk🌺🌺🌺och njuta av dagen!

daga
7/3/13, 9:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon med sol då och då och med några hotfulla moln. Hoppas på en solig dag med värmande strålar. I dag blir det bilbesiktning och önskan om att allt står rätt till med min ärtgröna bubbla.

Vår hankatt Strimberg ligger och försöker fånga solstrålarna på altanen.❤️

[rore]
7/3/13, 9:47 AM
#4

Godmorgon! Här är sommarsolen fortfarande kvar. Molnen åker slalom så strålarna når ner till marken :) Sista semesterveckan rullar fort på. Men det gör ingenting. Om 3 veckor kommer den åter igen :) Ha det så gott!

majlar
7/3/13, 10:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God för middag. Usch, här är det kallt och ruggigt. Man blir lite sur, dagarna och sommaren går så fort förbi. Det här är fjärde året om jag inte minns fel, som det inte är någon bra sommar.

Men, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Indiania
7/3/13, 10:50 AM
#6

Godförmiddag alla!

Sommaren har kommit av sig lite här också, solen skiner men vart är värmen. Blir glad av dina vackra blomster Majlar!

I dag skall jag på fotvård, det blir ju skönt.

Ha en fin dag med eller utan sol! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
7/3/13, 10:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Go'Morron i tråden!

Solen är här. Och den ser ut att stanna här. Lite moln dyker upp emellanåt men de försvinner snart igen. Varningar för brandfara gäller här också, p g a brist på regn… Måste skaffa en vattenspridare till de små gräsplättarna jag har här. T o m aspträden börjar gulna i toppen och fäller gula löv…

Tråkigt att det fördelar sig så orättvist. Jag minns inte när vi haft en dålig/regnig sommar här över huvud taget… Jag hoppas att solen behagar fördela sig lite mer rättvist nu framöver!

Tack för härliga o somriga bilder! Alltid lika gott att få vila ögonen på era bilder! 😘
Vilken söt katt du har, Daga! Ser nästan exakt ut som LillPrinsessan här! 😉

Idag gäller pappersgöra, tvätt o lite ärenden (får passa på att leta efter en vattenspridare då också) o andra röjapyssel som väntar på att bli omhuldade.

Ha en fin dag på er allihop! Oavsett arbete eller semester! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
7/3/13, 1:01 PM
#8

Blir galen! Ska söka jobbet via "ardito recruits" hemsida, jag har glömt av logginet jag har dit och kan inte skapa nytt, kan inte logga in via fejan eller google för det blir felmeddelande. Jag tror jag blir galen snart! Tänker inte ge upp. I morgon åker jag direkt till kommunhuset och lämnar ansökan om det inte funkar på annat sätt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
7/3/13, 2:01 PM
#9

Solen lyser med sin frånvaro här, regn väntas.

Tackar för härliga bilder och önskar er en fin dag🌺

Upp till toppen
Annons: