Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 754 ggr
[GunillaF]
2013-07-01 07:27

God morgon 1:a Juli

Så har då semestermånaden börjat och folk åker omkrig som aldrig förr. Jag jobbar den här veckan, sedan semester i tre veckor.

Solen skiner så fint i dag. Ha det gott go´folk!🌺

Annons:
[Chakra]
2013-07-01 07:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Första semesterdagen för min del🙂Känns riktigt skönt!

Önskar er en dag med☀️

majlar
2013-07-01 08:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla. Här är det ljumma vindar och lite sol. Gör inget bara det är lite varmare.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

daga
2013-07-01 09:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en ny vecka och ny månad. Här är det fortsatt gråväder och kyligt men hoppet att få lite sol lever kvar. Tänk vad sol och värme betyder mycket för vårt välbefinnande så här i sommartider, vi som lever här med mörker, kyla och snö under vintern. Gläds åt att naturen är så vacker just nu i all sin fägring. Önskar alla en fin dag där ni befinner er.❤️

Andina
2013-07-01 09:53
#4

Go'Morron alla, denna första julidag!

Här strålar solen och det ser ut att bli ännu en härlig sommardag!

Igår låg jag däckad mest hela dagen med magsjuka, frös och 'kokade' om vartannat. Känns aningen bättre idag, men helt, men hoppas att det släpper helt idag.

Hoppas ni får en fin måndag -  härlig början på semestern, bra arbetsdag eller bara en vanlig, men härlig, dag! ☀️😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-07-01 12:28
#5

Usch och tvi. Går magsjukan fortfarande.

smilax
2013-07-01 12:47
#6

God middag allihopa!

Har semester och är hemma och tar det lugnt. Varmt och skönt ute så katterna gottar sig på uteplatsen. Själv ska jag ta min stickning och göra detsamma en stund innan jag ska fortsätta i lugn takt att sortera och städa här hemma. Måste hålla lite koll på ena kissen som inte är helt kry också.

Ha en riktigt skön sommardag allihopa!

Annons:
frodig
2013-07-01 23:21
#7

Gokvällningens på er sköna healingvänner 😃, här dyker jag upp som gubben i lådan. Det känns som en skön sommarstämning här i tråden.

Sänder dock en frisk och kry-bubbla till dig Andina, inget vidare att ha magsjukeplågan inte.

Jag lyckades låna en kort stunds internet här ikväll, men nu är det sovdags och imorgon har jag förflyttat mig till internetfritt område igen. Rör mig runt i sommarsverige och njuter mest av allt av ljuset.

Ha det gott kära ni, vi hörs igen när en liten internetlucka dyker upp igen ☀️.

Upp till toppen
Annons: