Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 714 ggr
[GunillaF]
2013-06-29 09:57

God morgon 29:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fod morgon på er alla sjusovare. Eller som jag "niosovare"! Fattar inte att det går att sova så länge som jag gör…..

Dagen bjuder på ömsom sol, ömsom molnighet. Med andra ord en helt vanlig sommardag!

Ha det riktigt bra idag, vad ni än ska göra.

(Blåklockorna ute på en stenmur hemma hos mig, trivs i solen)

Annons:
Amandla
2013-06-29 10:17
#1

Morning! Idag ska jag först färga håret, har lite väl många grå strån 😮sen ska jag in till stan och köpa lite nya kläder, vet precis vad jag vill ha nämligen några långa linnen och leggings från Zizzi. I eftermiddag/kväll blir det släktträff, bortemot 100 ättlingar från min morfars mormor och morfar (om jag nu kommer ihåg rätt). Det blir intressant att se om jag känner någon, min mamma jobbade ihop med en kvinna i massor med år innan de insåg att de var släkt 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
daga
2013-06-29 10:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God förmiddag till en natt och förmiddag med spöregn och kyligt så det blir till att mysa inne med filt och en god bok. Inte dumt det heller och i morgon blir det födelsedagskalas med trevliga människor. Livet bjuder alltid på omväxling. Önskar alla en fridfull dag.❤️

Andina
2013-06-29 12:07
#3

Go'MittPåDa'n i tråden!

Här strålar solen som bara den och sommaren fortsätter, dag ut och dag in - och så glad är jag för det! :) 21 grader redan och några grader till lär det bli.

Blåklockor är sommar för mig, älskade dem redan som barn. Här på kullen växer, tyvärr, inte så många blåklockor. Tack för härlig bild, Gunilla!
Härliga målning du bjuder på idag igen Daga! Härligt att kunna använda pensel o färg på det sättet!

Ser att mycket av det jag skrev igår aldrig kom med - jag gissar att det är min dator som krånglar men riktigt säker känner jag mig inte. Skrev i flera trådar igår… men tji fick jag. Får hålla ett vakande öga idag.

Har spenderat förmidda'n utomhus - och alldeles straxom smiter jag ut igen! En härlig dag.

Önskar er alla en härlig dag också - inomhus eller utomhus! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-06-29 12:17
#4

God middag, önskar er alla en fin dag. Här ska städas med svarta sopsäcken tillhands. Skulle nog funka med snöslumga för hu så det ser ut i hurvrummet.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2013-06-29 14:20
#5

God middag.

Så vackra blåklockorna är Gunilla.  Dalarnas landskapsblomma❤️

En sån härlig målning daga,själv kan jag knappt göra en sreckgubbe.

Här öser det ner, ingen utflykt i det gröna som vi hade tänkt, inte lika trevligt att sitta under paraply och äta medhavd matsäck☔️

Vad ni än fyller er dag med så ha det så gott☀️

Indiania
2013-06-29 14:49
#6

Godmiddag alla!

Vilken vacker bild på blåklockorna, jag älskar de små sköra blåklockorna!

Underbar tavla du visar Daga!

Det regnar här också Toyan, får se om det blir någon promenad i dag. Har för första gången köpt en cd bok. Det är Lars Lerin som läser sin egen bok: "Det tysta köket" det kommer att bli en riktig högtidsstund!

Ha en fin fortsättning på dagen! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Upp till toppen
Annons: