Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 690 ggr
millam
2013-06-27 13:18

Healing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle behöva lite, om någon har möjlighet. 😐

Gjorde en vurpa med rullstolen för 2 dar sen, har ont fortfarande. Inget allvarligt dock, tror jag.

Men fick igår ovanpå det en till sjuka som gjorde att jag kräktes nästan hela dan, 2 kg borta så nån nytta gjorde det. Det är ok nu, men känner mig så svag och hjärtat ger extraslag hela tiden.

Jaja, jag ska gå till läkare.. men imorgon har jag en tid o passa, rätt viktigt för mig, så jag skulle vilja klara av det utan problem.

Så om nån kan, jag skall lägga mig vid 14-tiden och blir nog kvar i sängen minst 2-4 timmar..

Tackar så hjärtligt❤️

Annons:
storlappen
2013-06-27 14:27
#1

skickar nu

😕

daga
2013-06-27 15:11
#2

Millam om du vill ta emot sänder jag healing till dig kl 23.00 i kväll.❤️

Andina
2013-06-27 16:51
#3

Sänder till dig sent ikväll också, Millam! Jag hoppas att du hämtat dig redigt till imorgon! Styrkebubblor kommer också! 🌺❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

millam
2013-06-27 22:07
#4

Tack storlappen! Var i sängen och somnade vid den tiden, då var det  du som gjorde att jag sov så lugnt!

Så snälla ni är! Ska se till att ta emot vid elva!

Tackar på förhand, det blev extra mycket idag också, fick besök jag hade så svårt att orka med utöver det. Men lite healing och en god natts sömn blir det nog hyfsat imorgon! Tack snälla ni!🌺

Upp till toppen
Annons: