Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 569 ggr
[Bettanbop]
6/26/13, 10:06 PM

En upplevelse

Min lilla vovve har mått dåligt ett par dagar, hon har inte haft någon bra aptit, varit orolig, gnytt och i går kväll andades hon fort i vila. I morse ville hon inte bli lämnad då jag skulle till jobbet. Var jätte orolig de fyra timmar jag jobbade.

På jobbet så tittar jag ut genom fönstret, då kommer en äldre dam med rullator gående på gångvägen, hon sätter sig på rullatorn vänd mot vårat hus och det känns som hon tittar på mig in genom fönstret och jag får en stark längtan efter min bortgångna mormor, efter någon el några min går hon vidare bortåt på gångvägen.

När jag kom hem hade jag bråttom in till min stackars vovve, var bered att åka in till veterinären med henne direkt, men hon var precis som vanlig, inga tecken på att något är fel, har observerat henne hela dagen men ingen ting är fel 🤔👍😃❤️

Nu ska jag sätta mig och prata med mormor en stund och tacka henne för hjälpen med Daisy ❤️

Annons:
[GunillaF]
6/27/13, 8:19 AM
#1

Vilken fin upplevelse.🌺

Indiania
6/27/13, 10:13 AM
#2

Åh vilken fin upplevelse, vilken underbar mormor som hjälpte din hund.

🌺Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
6/27/13, 11:24 AM
#3

Härlig upplevelse. Dom finns hos oss.

Andina
6/27/13, 11:28 AM
#4

Åh, vad härligt, Bettanbop! Det är härligt hur de kan hjälpa och förmedla sig från Andevärlden! Mysigt att mormor hälsat på!

Och så skönt för lilla vovsingen! 😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Bettanbop]
6/27/13, 11:48 AM
#5

Vist är det härligt, känner sådan lättnad och lycka 🙂❤️ 

I dag fick hon följa med till jobbet 🙂

daga
6/27/13, 3:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Andevärlden är fantastisk och våra nära följer våra liv och hjälper oss här på jorden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: