Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 26:e Juni

2013-06-26 08:12 #0 av: [GunillaF]

God morgon alla healers.

Önskar er en riktigt fin Onsdag!Blomma

Anmäl
2013-06-26 08:17 #1 av: Skogshumblan

God morgon!

Här verkar det vara regn som gäller idag. Blir bra det, då kan jag med gott samvete städa inomhus :)

Ha en fin lillördag alla!

Anmäl
2013-06-26 09:43 #2 av: [Bettanbop]

God morgon/förmiddag alla vänner !

Huga va jobbigt det var att lämna mamma och pappa i går, men en härlig vecka har vi haft tillsammans Hjärta

Önskar er en glad alla hjärtans onsdag Sol

Anmäl
2013-06-26 10:02 #3 av: daga

God förmiddag till en regntyngd dag men stilla och lite kvalmigt. Får se vad denna dagen har i sitt sköte, tar den som den kommer i dag och bara följer flödet. Njut av denna dagen var ni än befinner er.Hjärta

Anmäl
2013-06-26 10:06 #4 av: Skogshumblan

Daga, vilken fantastisk tavla och kloka ord!

Anmäl
2013-06-26 10:08 #5 av: Indiania

God morgon alla!

Nyss hemkommen efter ett besök på lab. Det regnar här också i dag, så det passar ju bra att sitta och läsa i min nya bok.

Ha en fin dag alla healers! Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-06-26 11:10 #6 av: Toyan

God förmiddag.

Vackra blommor Gunilla och även tavlan daga.

Regnar gör det här också, ha en mysig lässtund Indiania.

Ha en fin dag allihopaBlomma

Anmäl
2013-06-26 15:57 #7 av: rore

Hej på er!

Här har det plockats och sorterats skräp som ska till tippen. Fattar inte hur jag lyckats samla på mig så mycketFörlägen(latmasken i mig som styrt det på det viset)

Det känns riktigt härligt trots allt.

Det har varit så turbolent i känslor det sista kvartalet, men nu tror jag att det börjar jämna till sig.

Allt har sin tid!

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-06-26 16:56 #8 av: Andina

Men vad sjuttsingen...! Jag har ju skrivit ett låångt go'morron-inlägg i förmiddags... Men puts väck är det!

Kanske lika så bra det, så att ni inte behöver läsa en hel roman skriven av mig! ;)))

Här har det också rensats och skurats - bil. Jisses vilken massa bråte jag samlar på mig - t o m i bilen... ;)) Ja, Rore, latmasken är det nog som varit framme här också... Generad

Go'orron på sena eftermidda'n! Jag hoppas ni får en strålande och god afton! Blomma

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-06-26 17:04 #9 av: majlar

Skrev också i morse. Men det är borta. Konstigt.
Ha en fortsatt fin dag.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.