Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 600 ggr
[GunillaF]
6/24/13, 7:24 AM

God morgon 24:e Juni

Goder morgon på er härliga healers.

Hoppas ni haft en bra midsommarhelg och är nöjda och glada. Min helg har varit bra.

Nu iväg till allvaret och jobbet igen och ett möte i stan med ett företag.

 Nu får jag lägga på ett kol för att hinna bli klar och åka iväg.

Ha en bra Måndag!🌺

Annons:
majlar
6/24/13, 9:08 AM
#1

God morgon alla.

Hade också en magiskt härlig midsommar, med alla våra barn och barnbarn samlade. Det händer inte så ofta. Myggen dansade tango på min kropp och efterlämnade små röda prickar över hela skinnet. Idag kliar det så jag har stått i duschesn och svalkat mig. Fick tips om en salva som heter xylicane eller nåt. Så det ska jag införskaffa å det snabbaste.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

daga
6/24/13, 9:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God förmiddag med omväxlande regn, sol och molnigt. Meditation ute i supermånens sken. Sedan var det svårt att sova efter den energikicken. Nästa supermåne infaller den 22 juli. Önskar alla en härlig  dag där ni befinner er.❤️

Andina
6/24/13, 12:11 PM
#3

Go'Mittpådan allihop!
Och tack, Daga, för en härlig bild!

Har också haft en bra men lugn helg - men sovrytmen är bortkollrad helt, så är inte riktigt i fas än.

Spännande med ditt möte, Gunilla. Hoppas det genererar något toppenbra! :)

Idag blir det ett rundringande bland garantibolag, försäkringsbolag, bilreparatörer, banker, datorreparatörer och annat trist. Förhoppningsvis leder de samtalen tlll något bra! :)

Här har vi en strålande sommardag - det har varit helt ljuvligt hur länge som helst nu. 

Hoppas ni alla får en härlig sommardag idag också! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
6/24/13, 12:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Goddagens! Jag sitter bredvid Pixies valplåda och kan inte slita mig, men ska ändå åka hem under eftermiddagen. Har ju ett liv därhemma att ta hand om 😉Bebisarna börjar smaska på riktigt nere i lådan så mjölken rinner till. De ligger lugnt och sover mellan måltiderna,


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: