Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 599 ggr
Skogshumblan
6/23/13, 8:10 AM

God 23 juni.

God morgon vänner. Hoppas ni sovit gott och är utvilade efter helgens firande. Här är mulet och lite kyligt. Skönt på sitt sätt men nu får solen gärna komma tillbaks tycker jag. Hoppas din dag blir fin, vad du än planerat.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
daga
6/23/13, 10:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon till en mulen, kylig och regnskursdag. Längtar efter solen och lite värme, så det blir till att vara ute mellan regnskurarna. Önskar er en fin dag.🌺

Skogshumblan
6/23/13, 10:44 AM
#2

Ljuvlig bild Daga!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
6/23/13, 10:56 AM
#3

God förmiddag Skogshumblan, Daga och alla andra som tittar in.

Härlig bild Daga!

I dag ska jag inte göra mycket mer än att plantera en blomma jag fick i går och fixa lite mat. Trött och nöjd efter Brolles uppträdande i gårkväll. Kom hem vid 02-tiden och har sovit länge idag.

Ha en finfin dag alla healers.🌺

Andina
6/23/13, 11:01 AM
#4

Go'morron allihop!
Och vilken härlig bild, Daga! ❤️ Tack! 

Jag hoppas att ni alla haft och har en härlig midsommarhelg! 😘

Enligt väderprognosen har vi strålande solsken - men tittar jag ut är det helmulet. Men det verkar inte hänga så mycket regn i luften i alla fall - så det är skönt.

Midsommaren är över och allt återgår till vanlig ordning igen. Täckningen till internet har varit usel, väl hemma nu igen är även den "återställd". 

Idag ska jag rengöra min gamla bil, som havererat och fått körförbud i våras, ta lite foton och se om jag kan få den såld. 

Jag önskar er alla en riktigt mysig o go' Midsommarsöndag! Ska ni ut i midsommartrafiken, kör varligt! 🌺🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
6/23/13, 12:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmiddag!

Gröna sköna juni med omväxlande sol och regn. Sitter på verandan och läser "Mellan himmel & jord av Benny Rosenqvist.

#1 Vackert!

Upp till toppen
Annons: