Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 744 ggr
[GunillaF]
2013-06-22 09:42

God morgon midsommardagen

God morgon, god morgon!

Hoppas ni haft en allatiders midsommarafton, sovit ut och mår bra!

Jag hade en trevlig och omväxlande kväll. Först var jag på middag och vid 22 30 så åkte jag "raggarbil" (amerikanare) till sonen och var barnvakt till barnbarnet några timmar och sedan åkte jag en annan
"raggarbil" hem igen. Wow vilka bilar.

I dag ska jag göra så lite som möjligt efter att jag gjort smörgåstårta som kvällens gäster ska få inmundiga innan vi går till Brolles show.

Ha en trevlig midsommardag!

Annons:
TezzD
2013-06-22 09:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Härligt att åka "Jänkebil" Gunilla 😃

Önskar dig en fin dag! 
Och alla er andra också! 

Här är en liten bild på mina töser ifrån gårdagen

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
2013-06-22 09:51
#2

Ååå så söta! ❤️

[Chakra]
2013-06-22 09:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ha en riktigt bra Midsommardag allihopa!

#1 Så fina barn!🙂

Skogshumblan
2013-06-22 10:01
#4

God morgon tjejer och killar! Gunilla, tjofaderittan hade du igår verkar det som! ;) Låter gott med smörgåstårta och Brolle, jag önskar er en härlig kväll med en snygg och duktig kille på scen ;) Rosalee vad fina din barn är! Godingar! Fin bild Chakra! Själv tänker jag göra så lite jag kan idag, ska städa lite och så försöka komma ut lite men det regnar… Blir att äta rester idag för varken min svärmor, min svägerska eller jag kan laga mat utan att det räcker åt ett halvt regemente…Blir lettiska piroger, sallad med färskpotatis och så grillat kött som blev kvar. Dotera här har namnsdag idag, får väl fira henne lite extra med glass till efterrätt. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2013-06-22 12:34
#5

God middag.

Åkte raggarbil, jo jag tackar jag  🙂fina bilar och mullret från motorerna 👍ett nöje att glida runt i Gunilla. Ha en trevlig kväll.

Å..så söta dina prinsessor är Rosalee❤️

Ha en riktigt fin fortsättning på helgen allihopa🌺

Tarotstollan
2013-06-22 17:31
#6

Raggarbilar, mat till regemente (bra då slipper man laga mera mat), sötnosar i kransar mm ni tycks ha firat rejält👍🙂!
Ha det lika bra i fortsättningen!
Själv fortsätter jag denna mulna dag med gosande av mina pälsklingar 🐱🐱🐱och god mat!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Skogshumblan
2013-06-22 17:40
#7

Har hittat löparglädjen igen weiiii! Gosa med pälsklingar låter mysigt. I mitt nästa liv sk jag inte bli allergisk mot något!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: