Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 454 ggr
[GunillaF]
6/19/13, 7:22 AM

God morgon 19:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj vad det var segt att få upp ögonen i dag och när jag drog upp rullgardinen så förstog jag varför - helmulet. Nu gäller det att uppbåda all energi som finns för att masa sig till jobbet. Bra att det snart är helg igen😉

Ha en riktigt bra Onsdag alla härliga healers!🙂

Annons:
[rore]
6/19/13, 7:43 AM
#1

God morgon!☀️

Önskar er alla en fin fin onsdag, även om molnen hopar sig på sina ställen. Här har vädret inte riktigt bestämt sig ännu *tror jag*

Men igår kväll var det riktigt mys väder

[DarkBeauti]
6/19/13, 7:49 AM
#2

God Morgon !

Härliga bilder ni bjuder på 🙂

Ha en fin dag alla 🌺

[Chakra]
6/19/13, 8:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

En fin dag till er alla!

majlar
6/19/13, 8:59 AM
#4

God morgon alla i solen. Luften är full av humlor som brummar. Nu är det sommar. Ha en fin dag alla och var rädda om varann🌺🌹🌻🐝

daga
6/19/13, 9:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon till en mulen lite kvalmig morgon. Regn och åska är utlovat. Tycker att tiden springer i väg, redan halva 2013 till ända. Önskar alla en härlig dag att ta vara på.❤️

TezzD
6/19/13, 10:01 AM
#6

Hejsan alla glada underbara healers! 
Ja, här var det också mulet när jag vaknade av att "stora" flickan var ledsen… hon väckte då i sin tur sin lillasyster och jag ville bara gå och lägga mig igen, men upptäcker sedan att klockan är 8!!! Oj då, istället blev det lite stress då min (att bli snart) tre åring ska vara på dagis kl 9.

Det är ju inte alls ovanligt att moln och dassighet nästan suger musten ur en.. lite konstigt ändå-..*kliar mig i huvudet* 🤔 

Gunilla, jag fick ett litet skratt inombords när du skrev " det är ju snart helg igen" 
För nästan samma fras hörde jag av två vänners vän när jag var på festival för några veckor sedan. (Som jag aldrig förut träffat)
Han var så sliten och det märktes tydligt att han var sargad av ett hårt liv..

Och  när dom vaknat på söndagmorgonen, efter att ha sovit i våran bil (vi gottade oss i husvagn) Så säger denna (ganska sorliga person), bakfull och allmänt förstörd… "-_Ja men ryck upp er det är ju snart fredag" 
_Jag skrattade gott kan jag säga denna trista söndag 

Ha en underbar dag trots moln regn, rusk och den kvava luften! Det är tanken som ger ny energi 😉😃🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Indiania
6/19/13, 10:03 AM
#7

God morgon alla!

Trodde aldrig jag skulle vakna i dag men jag behövde väl sova.

Så klart man piggnar till när man kommer in på denna underbara sajten med goda vänner!

I dag skall jag till min hembygd och sätta nya fina sommarblomster på gravarna hos de mina.

Ha en härlig dag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
6/19/13, 11:04 AM
#8

Go'Morron alla healers!

Här har vi välsignats med en härlig sommardag, än så länge i alla fall! Strålande solsken, lite svalkande vindar och bara så där helhärligt!

Tänk vad helger kan göra - något att se fram emot för många! Tur att en del kan ha glimten i ögat trots tungt huvud, Rosalee! 😉

Idag blir det lite röja undan, tvätt o ärenden m m, till kvällen kommer besök. Tack och lov är inte flygbussarna involverade i busstrejken som pågår här i alla fall, var tvungen att kolla upp. Så slipper jag åka hela vägen till flygplatsen för att plocka upp dem.

Du gör det alltid så mysigt och ombonat för de dina, Indiania! Du har säkert många guldblommor i himlen som tack för det! 

Ha en fin onsdag på er allihop! Hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[DarkBeauti]
6/19/13, 3:08 PM
#9

Ibland blir det stressigt Rosalee,hoppas ni hann till dagis i alla fall 🙂

Känner mig som en fåntratt och gjorde nästan bort mig,råkade somnade på maten nu igen och det får väl skyllas på ålder kan jag tro☺️

Vaknar till och tror mig missat tiden i morse för provtagning,gissa om det blev fart på tanten och chocken över att ha sovit till kl 14.15 nåt jag aldrig någonsin gör 😮men så kom lilla minnet krypande sakta sakta jag har redan vart där och tagit mina prover,snacka om tok och knas innan hjärnan vaknar.Så nu sitter jag här och känner mig ganska dum som nästan lånade föräldrarnas telefon och ringde VC för att be om ursäkt att jag missat tiden😟och det värsta av allt, det är inte första gången jag somnat till efter maten,skumt och som min morfar alltid sa det är gammern ☺️

En fortsatt fin dag till er,nu ska nästan nyvaken få lite stil och fason på den här eftermiddagen också hoppas jag i alla fall men det känns bra trögt kan jag lova 😃

Amandla
6/19/13, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Idag fick jag veta att Pixie-pudel har tre små liv i magen! Uppfödaren lät röntga henne för att veta säkert att det inte bara är en enda stor valp eller kanske en bamse och en pytting, sånt kan bli väldigt jobbigt för en så liten hund som Pix. Det ser jättebra ut i alla fall, tre jämnstora valpar ❤️och en vecka kvar att vänta… 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
6/19/13, 8:06 PM
#11

#10 Åh så söta små och vilken ljuvlig väntan för matte! 🌺Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
6/19/13, 8:19 PM
#12

#10 - Men så pööta! Vad roligt Amandla! Är du säker på att det är små hundar då? Tänk om det är små människobebisar… Gud så gulligt! Och väldans vad snabbt det går undan - redan dags om en vecka! En ganska behaglig längd (på tid) att vara gravid, tror jag. Vad är det 2 månader, eller nå't?

Åh, vad jag längtar efter att få se bild på de små söta småttingarna! 😉

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
6/19/13, 9:43 PM
#13

Nio veckor 🙂Lovar att visa bilder när de är födda 👍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[GunillaF]
6/19/13, 11:35 PM
#14

Spännande med valparna Amandla. u får vi leta reda på tråden där vi gissat hur många det ska bli. (För visst finns det en sån tråd?)

Amandla
6/20/13, 1:24 PM
#15

Bra fråga Gunilla! 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: