Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 280 ggr
[GunillaF]
2013-06-17 07:26

God morgon 17:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla healers. Ja så är vi inne i midsommarveckan då.

Förr i världen så hade jag ett fasligt bestyr med bak, matlagning, fönstertvätt och annan städning inför midsommar (och alla andra storhelger). Med åldern har jag slutat med en massa kakbakning osv och vad lugnt och skön det blivit, men framförallt vad mycket nyttigare med mindra kakor o bullar.

Nu njuter jag av lugnet och stämningen istället och njuta av dagen som är just nu, hoppas jag att ni också gör!🌺☀️

Annons:
majlar
2013-06-17 08:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla. Idag har vi barnbarn på besök. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

TezzD
2013-06-17 09:20
#2

Va skönt att slippa midsommarstressen Gunilla.👍

Och va mysigt med barnbarnen på besök majlar! 😍

Här blir en lugn måndag. Sitter just nu och kollar på gamla hederliga Djungelboken med dottern min. 👍

Idag blir det inte många knop och inget ute väder är det heller. ☔️

Önskar er en fin dag! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

daga
2013-06-17 09:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en ny vecka som börjar mulet, regnskurar och kyligt. Midsommar närmar sig med hopp om sol och värme men garderar mig med sill och potatis inomhus och sol i sinnet. Denna dagen formar din morgondag, tänk vackra tankar.❤️

Indiania
2013-06-17 10:03
#4

God morgon alla!

I dag värmer solen igen och tröttheten från i går är som bortblåst! 🙂

Gunilla vad härligt att du inte håller på att stressa inför helger, jag har också slutat med det. Visst är det trevligare att umgås när man inte stökat för mycket innan.

Majlar vad mysigt ni har det i dag med Iris och barnbarnen!

Rosalee du verkar ha myspys du också.

Daga! Visst tänker jag vackra tankar!

Ha en fin start på veckan!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2013-06-17 10:04
#5

Godmorgon!

Ingen midsommarstress här heller, skönt. Sill av olika slag blir det, inne under tak för jag tror det blir regn hos mig. Men det är okej, jag kommer att njuta av ljuset och samvaron med andra sillälskare, och en och annan midsommarblomma blir det också förstås.

Jag önskar er alla en riktigt nöjsam och behaglig midsommar redan nu, troligen kommer jag inte i närheten av någon internetuppkoppling mera denna vecka. Men sommaren ska jag vara nära, oavsett om det är regn eller sol, och kanske blir det premiärdopp i sjön också 🙂.

Ha det gott med er Måndag till att börja med kära healingvänner! Vi hörs framöver ❤️!

Andina
2013-06-17 12:28
#6

Go'Mittpådan!

Här har vi haft en solig och fin förmiddag men nu mulnar det på och lite regn är att vänta. 

Skönt att inte stressa inför Midsommar. Här blir det lugna gatan som vanligt - en tur till mamsen 'bara'.

Dagen idag ägnas åt att fix o trix o försöka lösa lite strulproblem… Så det kan gott regna ute då. :))

Ha en fin dag allihop! 
Och Frodig, jag hoppas du får en underbar midsommarhelg du också! 

Ha en go'er dag allihop! 🙂

Och tack för ljuvliga bilder igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
2013-06-17 18:09
#7

God kväll! Låter som ni alla har haft en bra dag, har läst allt ni skrivit. Vad stor Iris blivit Majlar, ingen liten tulta längre! Låter klokt att inte stressa och "hitta på" massa måsten utan bara njuta. Jag har jobbat och så skrivit in mig på arbetsförmedlingen så jag kan stämpla i sommar ifall jag inte blir inringd. Jobbar förmiddag i dag och i övermorgon, känns lyxigt att gå hem vid lunch, man har en hel lång dag framför sig men har ändå jobbat:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-06-17 19:38
#8

God afton! 🙂Jag började min dag med att hälla på åtta vattenkannor à 10 liter i min nya rabatt som är hela två kvadratmeter stor. Sönerna grävde ur all gammal jord och de plantor som var kvar plus mängder med kirskål. Sen fyllde de i ny jord och så kunde jag plantera de sticklingar jag fått av snälla människor 🙂Det går fort att fylla två kvadratmeter, och jag skulle helst vilja ha lite mer i den. Ska ta bild och visa er när plantorna ser lite gladare ut, de fick vatten igår kväll men slokade ändå rejält i morse. Har inte tittat på dem sen jag vattnade, får väl ta mig en tur ut och se hur det står till. 

Å så har jag haft två klipphundar här, två små svarta pudelpojkar. Den första är väldigt osäker och tar alltför lätt till tänderna så honom har jag munkorg på. Första gången han var här bet han mig rätt igenom tumnageln, den är sig inte lik sedan dess. Den gången tog det nästan fyra timmar att få honom fin, idag tog det helt normala två timmar! Så det går framåt helt klart. "Brorsan" tog också två timmar, han är en glad och snäll liten skit ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: