Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 835 ggr
[Bettanbop]
6/16/13, 8:09 PM

Hur svarar jag på detta?

Efter att jag har gett en healing så vill jag veta hur mottagaren upplevde det, om det är något denne undrar över. Och detta fick jag till svar efter gårdagens healing. 

-Jo i två omgångar svagt (tyvärr har jag svårt att slappna av) när jag började bli avslappnad upplevde jag ett milt lugn med färger som gick i grönt och blått som en skog mot en himmel.

Första gången var färger mer dova/mörka andra gången mer i pastell. 
Det kändes bättre i mina händer oxå som värkte efter ogräsrensningen. 
Tack och kram

Hon tog emot två omgångar säger hon men jag sände bara en. Färgerna… halschakrat vet jag är blåaktigt men vad kan det gröna vara? vad ska jag svara henne på det?

Annons:
[NeferNefer]
6/16/13, 9:13 PM
#1

Grönt är hjärtchakrat. Kanske någon av dina guider eller rentav hennes guider hjälpte till under healingen?

[Bettanbop]
6/16/13, 9:32 PM
#2

Trodde hjärtchakrat var rosa 🙂

Jo jag bad ju hennes healing guide att komma och ta emot helingen av mina healingänglar .

[GunillaF]
6/16/13, 10:07 PM
#3

Du har flera trådar och artiklar att läsa om färger och chakran Bettanbop.

Hoppas du tar det jag skriver på rätt sätt. Jag menar inget illa. ❤️

Om jag vore du skulle jag läsa på innan fler klienter. Det kan dyka upp både det ena och det andra under en healing som klienten bör få svar på, så ordentligt med "kött på benen" i form av lite av varje tycker jag man ska ha. Man bör även säga till sin klient att man är i lära och ev måste fråga sin handledare (eller annan) och be att få återkomma med svaret.

Många (nu säger jag inte att du gör det) tar på sig healingar och har inte mer kunskap än det de läst sig till och det räcker inte för det är ett stort ansvar att efter healingen ta hand om klienten på bästa sätt. Man får absolut inte lämna klienten "i sticket" med en massa frågor, jobbiga känslor osv, osv Man bör kunna svara och hjälpa eller hänvisa till vården.

Jag tycker att du verkar så seriöst intresserad att jag skulle rekomendera dig en utbildning irl, där du hela tiden har en handledare du kan fråga om råd när du har dina "träningpersoner". För som sagt, man bör kunna svara, stötta och hjälpa sin klient i det som kan komma upp.🙂

Hur var det nu; går du en distansutbildning? Förlåt om jag blandar ihop med någon annan.🌺

[Lynx1]
6/16/13, 10:26 PM
#4

Jag tror hon syftar på en och samma gång men att hon pga att hon hade svårt att slappna av, själv kände ett avbrott i mitten av behandlingen och det därför blev för henne två ggr.

Vad gäller färgen grön så är det hjärtchakrat och det kan ju vara ett tecken på att hon kände kärlek och enhet med alltet.

Annars tycker jag GunillaF gav sunda svar.

Kram,

Lynx

[Bettanbop]
6/16/13, 10:49 PM
#5

Tack Gunilla 🙂

Jag förstår att du inte menar illa 👍

Det är bra att man får sådana här ibland, så jag tar det positivt.

Jag går en distansutbildning ja, för Anna-Lena Vikström.  Tycker hon är bra men har så mycket att göra ibland så man får vänta länge på svar, så då vänder jag mig hit i stället.

Tycker att jag har ganska bra koll på healing och kan ganska mycket, blir nästan förvånad själv när jag svarar på andras frågor och ser vad jag kan 😉men så ibland blir det stopp…blankt, jag vet men vet ändå inte. 🤔

Självklart talar jag om att jag är i lära och har en mentor/lärare att fråga om det är något jag inte kan svara på, jag lämnar ingen i sticket, jag lovar 👍 

Jag har sånt stor kontrollbehov, så jag ger mig inte in i något som jag inte kan eller vet något om, och har någon att ventilera med. Ibland går jag för långt kan jag tycka och verkligen "dissekerar" sönder en fundering tills jag fattar eller frågar och frågar tills det går in, men samtidigt kan jag bli lite ointresserad 😐 när någon överförklarar.

Jag vet vad jag kan och oftast vad jag vill men behöver bekräftelsen. Typiskt Skytten 😛därför var det bra det du skrev, det stärker mig.

Oj Oj hur blev det här då…..fattar någon vad jag skrev 😃

[GunillaF]
6/16/13, 11:00 PM
#6

#5 Vad bra att du har en handledare/mentor.🙂

Nu vet jag ju inte vad ni fått för materiel osv. Men fråga om du kan få en förteckning på vad de olika chakrorna står för, vilka färger de har, vad/vilka sjukdomstilstånd som kan uppkomma om de inte snurrar som de ska, om det finns blockerigar i dem. Fråga även hur du ska göra för att ta bort blockeringar, för enligt mitt sätt att se på det här är att healingenergierna kan inte flöda fritt om man inte först tar bort blockeringar.

När du nu har klienter; Ingår det så att säga i kursen? I såfall ska väl klienterna skicka in en redogörelse till din kursledare om vad de upplevde både av healingen, vad de fick för info av dig både före och efter healingen?! Osv, osv.

(Du ser, jag har tusen frågor)😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: