Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 567 ggr
frodig
2013-06-16 09:07

Godmorgon 16 juni

Godmorgon 😉!

Här 😴 och 😴 kroppen fortfarande.

Hoppas ingen kommer och 🥳 innan jag hunnit dricka mitt ljuvliga morgonkaffe!

Önskar er alla en ❤️ och god söndag!

🤗!

🙂😴

Annons:
[Chakra]
2013-06-16 09:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

😴här också🙂

Önskar er en fin dag!

Skogshumblan
2013-06-16 09:37
#2

God förmiddag. Hoppas ni fått er morgontår kaffe och vaknat till lite. Min kropp tyckte det var dags att vakna vid 5, tyvärr var det inte väder att ge den en omgång löpning så jag har slappar i sängen med avsnitt av favoritserien från förr, "red dwarf". Om ett par timmar är det dags för sonens kalas så nu känns det som läge att köra igång familjen och dagen. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2013-06-16 09:45
#3

God morgon alla!

Här har det sovits länge. Lilla Lo 1 1/2 har sovit hos mig i natt och hon brukar enl. föräldrarna vakna vid 6-tiden, men i morse gjorde hon inte det. Hon vaknade kl 9, så vi har verkligen haft sovmorgon. Nu har hon fått sin vällingflaska och jag mitt kaffe. Just nu leker hon med alla leksaker samtidigt och jag kyvar till mig nåra minuter vid datorn.

Ha en riktigt fin Söndag. Nu går vi strax ut och gungar.

majlar
2013-06-16 09:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Här är det blåsigt och kyligt.

Fick springa efter Iris i bara morgonrocken klockan 6 i morse. Hon tar en slowish bort till grannen och tittar om det är öppet, då springer hon in och äter upp deras kattmat. Ingen hinner reagera, det är bara ett vitt streck som far runt och mannen i huset är beroende av käpp, så han hinner ju inte stoppa henne. Jag efter och skriker för en döv valp. Hahahaha grannarna bortikring tycker nog det är komiskt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

daga
2013-06-16 09:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon till växlande molnighet och halv storm som mina pioner inte gillar. Vår katt Tekla 16 år hittade en solstråle att njuta av. Önskar alla en skön dag.❤️

Andina
2013-06-16 10:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Go'Morron i stugorna!

Härliga och somriga bilder - tack för dem! 😘

Har fått sova ut inatt och känner mig så där behagligt morgonlat… 😴 Dags för påtår för att få igång hjärnan. Det är skönt att få morgna sig ordentligt, eller hur, Frodig, Chakra o Skogshumblan.

Det låter mysigt med sjusovarmorgon med lilltösen, Gunilla. 

Och Majlar - haha, vilken härlig syn och vilken bushund du har! 

Missade att vi skulle få regn inatt - så tvätten är lika dyngsur som den var när jag hängde upp den. Men solen kikar fram nu, hoppas den höjer temperaturen lite, för det är lite småkallt. Ska leta efter en liten solstråle att njuta av jag också, precis som din Tekla, Daga. Vad fin hon är! 

En fin söndag hoppas jag att ni alla får! ☀️

Pappa Kolis visar sin lilla telning att kring detta hus kan man hitta mat lite varstans…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
TezzD
2013-06-16 10:46
#7

👋 👋 allesammans! Önskar er en riktigt fin dag trots ostabilt väder! ☀️ 🎈

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

frodig
2013-06-16 12:43
#8

Fina bilder i tråden, man kan aldrig se sig mätt på blommor, och inte våra älskade djur heller.

Nu har jag vaknat till här, i lugn takt, jaa det är ljuvligt 🙂, när kroppen och infallen får bestämma, men lika spännande kan det ju va med en liten 1 1/2-årings infall eller små hundvalpars, tonåring snart eller?, rejs till grannen 😃.

Det regnade rejält här också inatt, blöta växter men inga blöta kläder som tur är.

Lycka till med kalas och annat ni ägnar resten av dagen åt.

Indiania
2013-06-16 13:00
#9

God middag!

I dag är jag trött, vädret skiftar fram och tillbaka men piggnar säkert till fram på dagen! 🙂

Tack för fina bilder och vad kul det skulle sett ut Majlar med valpen på språng och du själv också! 😃

🤗till er alla!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: