Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 441 ggr
Indiania
6/15/13, 8:31 AM

Godmorgon 15 juni!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag är jag uppe i tid för dotter och sambo kommer på besök i dag!

I går kväll såg jag igelkotten, blev så glad den brukar komma vid denna tiden så gott som varje sommar.

Önskar er alla en mysig lördag full av glädje! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
majlar
6/15/13, 8:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Indiania och ni andra som snart tittar in.

Idag är det blås i träna och det svajas, fram och tebaka.

Solen skiner och då är det som det ska va, en härlig sommarda"

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
6/15/13, 9:33 AM
#2

God morgon!☀️

Tack för härliga bilder!

Håller på att fixa till mig inför lunch hos sonen som fyllde år i går. Hela släkten kommer och det är rätt så många. Ska bli trevligt.

Direkt efter lunchen är avslutad kommer minsra barnbarnet och ska vara hos mig tills i morgon -mysmys.

Ha en riktigt bra Lördag i allt vad ni ska göra!🙂

Skogshumblan
6/15/13, 9:39 AM
#3

God förmiddag! Haha vilken söt bild på katten, ser riktigt hur den fokuserar och är på spänn Majlar. Så härligt med igelkott i trädgården Indiania, köp hem ägg eller kattmat, de gillar sånt har jag hört. Även här blir det kalasande idag. Min älskade svärfar fyller 75 år och det ska ju firas. Dotera ska dessutom på kalas hos en kompis som fyller 4 år så det blir mycket kalasande för henne. Själv ska jag försöka fixa ihop det sista inför sonens kalas i morgon. 8 killar i en gympahall känns som ett säkert kort men det gäller att hitta lekar att sysselsätta dem med:) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ljuskristallen
6/15/13, 9:45 AM
#4

God Morgon !

Härliga bilder 😎

Oj vad mycket skoj ni har för er här blir det latmansdag inget särskilt med andra ord men dom behövs dom dagarna också.

Ha en fin dag 🙂

daga
6/15/13, 10:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon till en blå himmel och sol och naturen står i full prakt det kan inte bli bättre. Cykeltur till havet och stillheten innan alla båtägare kommer på benen med packning, flytvästar och fiskespön. Önskar er alla en skön och njutningsfull helg.❤️

frodig
6/15/13, 11:54 AM
#6

Godmorgon på er snart mitt på dan 👍!

Jag tar också en cykeltur framåt seneftermiddan, men inget hav här i sikte, så det får bli skogen.

Tack för härliga vattenbilder, och härliga katten. Vilken rolig funktion jag upptäckte nu, man kan bläddra ifrån Majlars bild till Dagas… 😛, de hade jag ingen aning om, men inte till Indianias 🤔…, Jo, även till Indianias 😃, det här har jag aldrig upptäckt förut!

Ha det så mysigt med era äventyr idag.

Annons:
Andina
6/15/13, 2:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Go'Eftermiddag allihop!

Det var väldigt vad mycket kalasande med familj o vänner hos er. Mysigt! Själv ska jag nog kalasa på en sen frukost snart - mer kalas än så blir det inte.

Ute med pappisen o lappen på verandan just nu. Vindarna ruskar om träden ganska ordentligt, solen skiner och det är bara allmänt härligt! 

Om en stund blir det tvätt och lite städning o röjning har jag tänkt. Få se om Livet tänkt likadant…

Härliga bilder - tack för den ögonfröjden! Mysig bild Majlar, det är kul att se när katterna klättrar i träden. (Luzy här hemma gillar att klättra högt upp i tallarna - men vill helst få hjälp att komma ner… mjjjiiaauuuooo!)

Ha en fin lördag på er allihop! ☀️

MorgonYoga: 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
6/15/13, 2:56 PM
#8

Ja, men titta, Frodig - vad kul, tycker jag, att vi kan bläddra igenom bilderna i en tråd! Jag såg tidigare att bilderna fått en bildtext och förstod den inte (bild 4 av 4)… men nu fattar jag!

Det var ett kul't påfund! :))

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
6/15/13, 3:00 PM
#9

Ah, det var trevligt att vi nu kan bläddra igenom bilderna i tråden på ett nytt sätt.🌺

[Chakra]
6/15/13, 3:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

En liten Titt-in🙂
Måste snart ut och njuta av grönskan igen….

Vad roligt att kunna bläddra bland bilderna.

TezzD
6/16/13, 8:35 AM
#11

Härliga bilder! O vilken bra grej att man kan se alla bilder på det viset 👍

Majlar, jag trodde det var en väldigt konstig Ekorre, innan jag kollade närmre… hihi, jag tänkte, hmm… är det en ekorre eller en tvättbjörn? hhaha, oj vad jag är trött idag, hade fullt upp i går med loppisen men det gick bra och lite slantar drog man in och lite blev man av med, det e skönt att inte ha med sig allt hem igen… men visst handlar man lite också, man kan ju inte låta bli 😃

Önskar er alla en fin dag! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
6/16/13, 8:52 AM
#12

God morgon och glad söndag önskar jag er ☀️

I dag ska det städas och packas för i morgon åker vi söderut 🙂

Ha en underbar söndag 🌺

Upp till toppen
Annons: