Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 498 ggr
[GunillaF]
6/13/13, 7:14 AM

God morgon 13:e Juni

Det ser regnlikt ut i dag men det gör inget om det kommer en skur för det börjar bli torrt ute i trädgårdsland och rabatter. Måste komma ihåg att dra ur dator, TV och telefon innan jag åker till jobbet så inget går sönder igen om åskan börjar gå.

Ha en bra dag vad ni än gör och vad ni än har för väder.🙂🌈

Annons:
[Chakra]
6/13/13, 7:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Har regnat i natt, verkar det som.
#0 Viktigt att dra ur, men inte alltid man kommer ihåg. Jo, först när molnen drar ihop sig på himlen och man är på jobbet.

Ha en fin dag!

[rore]
6/13/13, 7:36 AM
#2

Godmorgon i tråden!

Solen lyser med sin frånvaro och regn har utlovats,, förhoppningsvis faller det inte när jag är ute och cyklar. Hoppas på att klara mig från skurarna.

Men nu ska jag fylla på i kaffe koppen och ta mig en stilla stund på balkongen.

Må gott❤️

[Bettanbop]
6/13/13, 8:54 AM
#3

God morgon alla iFokus vänner 🌺

I dag har vi det blåsigt men fint. Började dagen med en underbar sovmorgon 😴 börjar jobba kl 12 i dag 🙂

Ha en underbar Torsdag ☀️

TezzD
6/13/13, 9:16 AM
#4

God förmiddag! Har lämnat dottern på förskolan (dagis enligt mig) i ösregn. Ändå trotsar dom vädret och är ute. Det hade inte jag velat hihi.
Vill önska er en fin dag! Vare sig det regnar eller ej!
Själv så dränkte jag rabatten igår för den var snustorr, men det hade jag ju inte behövt 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
6/13/13, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon!

Här regnar det, då kan jag passa på att sitta inne och läsa.

Har varit och tagit ett fasteprov och njöt extra utav frukost och kaffe när jag kom hem.

Ha det skönt vad ni än sysslar med! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
6/13/13, 10:05 AM
#6

God förmiddag alla. Regnet det bara öser ner. Stora nyttiga droppar, det sköljer bort det sista av pollen. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Annons:
Toyan
6/13/13, 10:47 AM
#7

God förmiddag.

Regnar gör det här också, och svalt är det 14 grader.

Så härliga bilder Chakra och rore. 

Söt katt Indiania, ser ut att mysa.🙂

Kommer from i morgon och några veckor framåt att titta in här lite mer sporadiskt, ska ägna tid åt min familj🙂

Ha det gott alla härliga healers🌺

daga
6/13/13, 12:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God förmiddag. Skolavslutning i hällande ösregn och alla aktiviteter flyttades inomhus. Sång , musik, kaffe och tårta och lyckliga barn. Önskar alla barn en fin sommar.🎈

[GunillaF]
6/13/13, 12:40 PM
#9

#7 Då får du ha det så fint med familjen och välkommen tillbaka när du känner att du har tid.🙂☀️

Indiania
6/13/13, 12:45 PM
#10

#7 Ha det så gott i sommar och med familjen Toyan! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
6/13/13, 7:13 PM
#11

God kväll alla. Har läst allt ni skrivit, ni håller igång! Sjölv är jag trött nu känner jag. Blir skönt med semester om en vecka. Har fått svar idag på en sak jag bett om. Man ska vara försiktig med vad man ber och vara beredd på att få svar! Det gäller såklart jobb, än är inget klart men rektorns ord idag värmde in i benmärgen. Så jag hoppas såklart att det här blir som hon tänkt, för sist blev det ju än bättre än planen ;) Ha en skön kväll och "ifokusledighet" ni som tar den:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: