Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 13:e Juni

2013-06-13 07:14 #0 av: [GunillaF]

Det ser regnlikt ut i dag men det gör inget om det kommer en skur för det börjar bli torrt ute i trädgårdsland och rabatter. Måste komma ihåg att dra ur dator, TV och telefon innan jag åker till jobbet så inget går sönder igen om åskan börjar gå.

Ha en bra dag vad ni än gör och vad ni än har för väder.GladRegnbåge

Anmäl
2013-06-13 07:33 #1 av: [Chakra]

God morgon!

Har regnat i natt, verkar det som.
#0 Viktigt att dra ur, men inte alltid man kommer ihåg. Jo, först när molnen drar ihop sig på himlen och man är på jobbet.

Ha en fin dag!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-06-13 07:36 #2 av: rore

Godmorgon i tråden!

Solen lyser med sin frånvaro och regn har utlovats,, förhoppningsvis faller det inte när jag är ute och cyklar. Hoppas på att klara mig från skurarna.

Men nu ska jag fylla på i kaffe koppen och ta mig en stilla stund på balkongen.

Må gottHjärta

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-06-13 08:54 #3 av: [Bettanbop]

God morgon alla iFokus vänner Blomma

I dag har vi det blåsigt men fint. Började dagen med en underbar sovmorgon Gäspar börjar jobba kl 12 i dag Glad

Ha en underbar Torsdag Sol

Anmäl
2013-06-13 09:16 #4 av: TezzD

God förmiddag! Har lämnat dottern på förskolan (dagis enligt mig) i ösregn. Ändå trotsar dom vädret och är ute. Det hade inte jag velat hihi.
Vill önska er en fin dag! Vare sig det regnar eller ej!
Själv så dränkte jag rabatten igår för den var snustorr, men det hade jag ju inte behövt Galen

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-06-13 09:46 #5 av: Indiania

God morgon!

Här regnar det, då kan jag passa på att sitta inne och läsa.

Har varit och tagit ett fasteprov och njöt extra utav frukost och kaffe när jag kom hem.

Ha det skönt vad ni än sysslar med! Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-06-13 10:05 #6 av: majlar

God förmiddag alla. Regnet det bara öser ner. Stora nyttiga droppar, det sköljer bort det sista av pollen. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Anmäl
2013-06-13 10:47 #7 av: Toyan

God förmiddag.

Regnar gör det här också, och svalt är det 14 grader.

Så härliga bilder Chakra och rore. 

Söt katt Indiania, ser ut att mysa.Ler

Kommer from i morgon och några veckor framåt att titta in här lite mer sporadiskt, ska ägna tid åt min familjLer

Ha det gott alla härliga healersBlomma

Anmäl
2013-06-13 12:37 #8 av: daga

God förmiddag. Skolavslutning i hällande ösregn och alla aktiviteter flyttades inomhus. Sång , musik, kaffe och tårta och lyckliga barn. Önskar alla barn en fin sommar.Ballong

Anmäl
2013-06-13 12:40 #9 av: [GunillaF]

#7 Då får du ha det så fint med familjen och välkommen tillbaka när du känner att du har tid.GladSol

Anmäl
2013-06-13 12:45 #10 av: Indiania

#7 Ha det så gott i sommar och med familjen Toyan! Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.