Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 467 ggr
[GunillaF]
6/12/13, 7:25 AM

God morgon 12:e Juni

Solen strålar, inte ett moln så långt jag ser.

Perfekt skolavslutningsväder och skolavslutning är det i min by i dag.

Jag ska iväg en stund under förmiddagen och fira mitt näst äldsta barnbarn som går ut nian.

Ha en fin dag alla!

Annons:
daga
6/12/13, 9:24 AM
#1

God morgon. I dag är det mulet och lite kyligt och regn på väg in i kväll enligt prognosen vilket blommor och gräsmatta kommer att uppskatta.

Den dagliga vägledningen lyder i dag: "Se bortom det som verkar vara fel, misstag och missförstånd. Se bara kärleken inom varje människa, dig själv inkluderad. Ditt stadiga fokus på den kärlek som varje situation i själva verket bottnar i för med sig helande på sätt som du inte hade kunnat drömma om".

Ha en fin dag.❤️

majlar
6/12/13, 9:26 AM
#2

God morgon Gunilla. Härligt somrig bild idag

Spännande för ditt barnbarn att lämna grundskolan, nu börjar en ny tid för honom.

På fredag ska jag också gå på skolavslutning. Min dotterdotter Agnes går ur första klass. Dom hade varit till kyrkan och övat igår,  och när jag pratade med henne så frågade jag hur det hade gått. Jag orkade nästan inte stå så länge sa hon och plutade med munnen. Jaså, sa jag var det varmt eller…nej jag var hungrig. Dom skulle grilla hamburgare efteråt och det var tydligen mer intressant. Ja se ungar. Vilken tur att dom finns.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

[Kattuggla]
6/12/13, 9:33 AM
#3

God morgon alla härliga människor!

Vilken fin bild, Gunilla F, och hoppas du får en trevlig skolavslutning! I denna del av landet skiner solen. Det var fina tankar som din vägledning gav idag, daga.

Trevlig dag allihop! ☀️

Indiania
6/12/13, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla!

Fin sommarbild Gunilla!

Här är det mulet i dag även om solen tittade fram just nu.

Tyckte om din vägledning Daga, något att ständigt tänka på.

Ha en fin dag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
6/12/13, 12:27 PM
#5

Hej på er 🙂, vilka vackra bilder, igen! Vilken fågel är det på din bild Indiania? Jag såg en sån härom dagen men kan inte komma på vad den heter.

Härligt med skolavslutningar 🙂, och vägledningar 😃!

Jag önskar er en fin dag alla kära healingvänner. Jag har lite datorgrejer att göra nu när jag har tillgång till internet för en stund. Men sen drar jag ut i sommargrönskan jag också 🌺!

Indiania
6/12/13, 12:32 PM
#6

Frodig det är en storskrake! 🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Toyan
6/12/13, 12:45 PM
#7

God middag.

En sån underbar sommarbild Gunilla. Ha en fin dag du med🙂

Tankar att ta till sig daga.

En fin bild på storskraken Indiania.

Solen lyser, himlen är blå, ännu en fantastisk sommardag🙂

Önskar er alla en härlig onsdag🌺

frodig
6/14/13, 10:35 AM
#8

#6 Tack Indiania, nu ska det bli spännande att se om jag kommer ihåg det nästa gång jag ser en sådan. Den är fin hursomhelst 🙂!

Upp till toppen
Annons: