Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 2233 ggr
theonaess
2013-06-11 20:42

ande skrift

Hej, jag har prövat på ande skrift flera gånger, men det kommer alltid upp siffran "8" jag vet att siffran "8" repensenterar "mig" men jag vet inte varför den ALLTID upp?.. Och en annan fråga! när jag kör anden i glaset så börjar det klia i hela kroppen och väldigt mycket i huvudet på höger sida, det är väll dör chakrana är ? vet inte vilken grupp jag ska lägga den i.. Tack i förhand!

Annons:
[GunillaF]
2013-06-11 23:17
#1

Andeskrift? Är det automatisk skrift du menar eller? Hur gör du när du gör din "Andeskrift"? Svårt att svara när jag inte riktigt vet vad du menar.

Nästa gång du håller på med din andeskrift kan du väl fråga vad siffran 8 kommer upp för.

Anden i glaset har jag ingen erfarenhet av alls.

Du har dina chakran placerade på många ställen längs kroppen, i hals och huvud har du tre stycken; halschakrat, tredje ögat (ungefär mellan ögonbrynen) och kronchakrat/hjässchakrat som är plaserat precis som det låter, uppe på hjässan. Det är möjligt att de blir mer aktiverade så det är därför du känner att det kliar/pirrar. 

theonaess
2013-06-13 18:00
#2

Ja jag menar aoutomatisk skrift! men det börjar klia över allt i kroppen när jag gör det? varför? men jag vet vad min guid vill mig

[GunillaF]
2013-06-13 18:12
#3

#2 Be din guide eller vem det nu kan vara att backa ett steg tillbaka när du försöker dig på automatisk skrift. För din guide behöver inte alls vara med då. Det är andra andar som kommer igenom då och använder och styr dig då i det du skriver eller tecknar.

Du är säker på att det är automatis skrift? Eller kan det vara så att det är inspirerad skrift?

Varför det kliar är svårt att svara på. Kanhända att det är din guide som står för tätt inpå så det är dens energier som kittlar, eller kliar som du skriver. Du märker om det avtar nästa gång och du ber guiden backa.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: