Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 500 ggr
Skogshumblan
2013-06-11 06:14

God morgon 11 juni.

God morgon vänner. Ännu en solig och härlig dag går oss till möte. Det var så härligt i morse vid 04.45 när jag gav mig ut. Det har edgnat i natt så naturen är så fräsch och grön, och sjön! Den låg spegelblank och var täckt av nästan trollsk grågrönt dis. Mötte en skata, den måste varit skadad eller så för den satt kvar helt obekymrad när jag kom joggandes. Var tvungen att vända mig om ett par gånger för att försäkra mig om att jag inte såg i syne. Tar med mig den kloka blick som mötte min in i dagen. Hoppas ni får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[rore]
2013-06-11 07:45
#1

Hej och god morgon!

Vilket fint möte Skogis.

Skator är speciella. Jag har en som brukar komma och sitta på balkongräcket emellanåt. Den knatar runt där, stannar till och tittar ingående på mig. Riktigt trevligt med dessa besök🙂

Just nu skiner solen och det börjar kännas riktigt skönt ute. I dag vankas det fika på stan med arbetskollegor. Det ska bli trevligt.

[GunillaF]
2013-06-11 07:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra som tittar in lite senare.

Vilket härligt möte du haft på morgonen Skogshumblan. Skator är trevliga så länge de inte börjar komma upp på altaner osv. Jag har fått ett skatbo till närmsta grannar. De har byggt precis ovanför en yin & yang "grej" jag gjort ute på gräsmattan, under ett träd. Exakt ovanför yin o yang grejen har de byggt. En dag satt en skata mitt i den. Såg lite kul ut eftersom skatan och den har samma färg.

Ha en fin Tisdag alla healers.🌺 

 (Suddig bild men så ser den ut)

[Chakra]
2013-06-11 07:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

Önskar er en fin dag!

[GunillaF]
2013-06-11 07:54
#4

God morgon till er också rore och Chakra!

Härlig grönska ni visar! 🙂

Ljuskristallen
2013-06-11 07:57
#5

Morr´n morr´n !

Härligt möte Skogis och jag har några skator som är nästintill tama om inte riktigt som jag skämmer bort med god mat och dom är så himla trevliga att se,vackra och kloka.

Kl 10.30 läkarbesök så får jag se vad halsen bjuder på för nu är den inte rolig längre och jag tröttnar rejält på att inte kunna svälja som folk.

Ha en fin dag alla och tack för fina bilder i tråden 😎

majlar
2013-06-11 08:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon alla. Skator är kloka djur, dom vet vart dom vill vara. 

Jag har flera bon runt omkring här. Men nu har det tystnat och dom leker inte lika mycket. Dom har väl växt till sig och blivit stora.

Fina bilder.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Annons:
daga
2013-06-11 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God morgon till ännu en strålande morgon. Min pionrabatt blommar för fullt med alla blommorna på en och samma gång men underbart är kort. Ha en fin dag.

Toyan
2013-06-11 10:03
#8

God morgon☀️

Så vackra bilder i tråden igen 🙂

 Fin "grej" du gjort Gunilla, det tycker nog skatorna också. Det är intressant att titta på när dom håller på att bygga🙂

Solsken och blå himmel idag, härligt. 

Önskar er alla en riktigt fin dag🌺

Indiania
2013-06-11 10:40
#9

God förmiddag gott folk!

Skatorna flyger runt här också och retar katterna.

Gunilla så förstärkt ditt yin & yang blev av skatan Gunilla, klok fågel! 🙂

Daga vilken fin pion, de är så vackra och doftar så gott!

Tack för fina bilder!

Ha en härlig dag! 🙂🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
2013-06-11 16:44
#10

God eftermiddag, kväll Har tyvärr inte varit in på ett tag nu men alltid trevligt att läsa era inlägg man blir på bra humör🙂

Fina bilder i era inlägg! Vi har besök från Stockholm Tyresö Jag håller på och lagar en  god middag till våra gäster. Solen har varit framme men det blåser lite och bara 14 grader varmt.

Ha en bra kväll alla❤️

Allting är möjligt

frodig
2013-06-11 20:44
#11

Hej hopp på er allesammans! 

Dyker upp och dyker in här hos er äntligen 😃. Gav mig ut på resa för snart två veckor sen, och idag är första dagen jag tar mig till ett ställe med internet. Tänk att det kan vara så himla skönt att vara bortkopplad från all komunikation. Fast jag har saknar er lite då och då ❤️.

Jag har inte läst ikapp nånting men ser i dagens tråd era fina bilder och förstår att sommaren har kommit till er. Det ser härligt ut.

Jag hoppas ni har det bra. Jag får se om jag kan hitta en stund internettrafik imorgon också och kan ta mig en lite längre stund här hos er.

Kram på er så länge 🤗!

[rore]
2013-06-11 20:47
#12

Hej hopp Frodig…tankekramen tillbaka till dig.

Indiania
2013-06-11 20:49
#13

Hej Frodig!

Jag tänkte på dig i dag och så dyker du upp som gubben ur lådan! 😃

Skönt att höra att du njuter av tillvaron! ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Amandla
2013-06-11 23:37
#14

Godkväll! Jag borde gå och lägga mig men jag sitter här och håller ena handen på Pixies mage och känner hur det sparkar därinne ❤️Tror det är tre valpar, för det rör sig på flera ställen samtidigt lite för långt ifrån varandra för att kunna vara samma valp. Pixie tycker nog att det killas i magen för hon slickar på den när bebbarna drar igång 😍Hon har ungefär två veckor kvar nu och imorgon kommer uppfödaren och hämtar henne… det blir lite konstigt såklart men jag vet att hon har det toppenbra där 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: