Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1066 ggr
[GunillaF]
6/10/13, 7:25 AM

God morgon 10:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny dag, ny vecka med nya möjligheter. Jag gillar ordet ny idag tydligen. Solen skiner från en molnfri himmel och jag är på väg till jobbet. Hoppas ni får en bra start på veckan!

Annons:
majlar
6/10/13, 7:37 AM
#1

Goder morgon i solen. 

Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag får komma iväg, jaa, det är inget jag längtar efter att få göra, men ju fortare det blir färdigt ju bättre är det. Vart ska jag då, jo till tandhygienisten. Det tycker jag inte om. Men när man går därifrån känner man sig som en miljonär, och det är den känslan som gör att jag över huvudtaget går dit. Tänk att få känna sig som en miljonär en hel dag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann😋😋

[rore]
6/10/13, 7:41 AM
#2

God morgon Gunilla!

Ny dag.

Ny oskriven sida.

Ny ny ny ny,, Nytt. aaahh. Ett härligt ord som bara får miig att le just nu.❤️

God morgon till er andra som också kikar in så småningom.

Här är det grå kulet och det har regnat en skvätt också.

[Chakra]
6/10/13, 8:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!☀️🌺

Tar ett glädjeskutt rakt in i en NY orörd dag🙂………

Ljuskristallen
6/10/13, 8:07 AM
#4

God Morgon !

Sol och fint här med men ni har väl haft en hel del åska uppåt landet vad jag förstått.

En ny fin dag och vecka att gå till mötes.

Inget kul med tandhygienisten men håller med dig man mår bra och känner sig så ren efteråt men miljonär det var nåt nytt 😃

Ha en kalas fin dag 🙂

daga
6/10/13, 9:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon till en strålande magisk måndag. Denna dagen blir vad du gör den till. Önskar alla en underbar dag.🌺

Toyan
6/10/13, 9:23 AM
#6

God morgon.

Härligt att mötas av så mycket positivitet och vackra bilder🙂

#1 Bra inställning majlar, lika bra att få gjort sån't man inte tycker om att göra, men måste i bland👍

Här har det regnat i natt och på morgonen, ser ut att bli lite skvättande under hela dagen.

Ha det gott med allt ni hittar på idag🌺

Annons:
Andina
6/10/13, 10:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Go'Morron i slott o koja!

Och tack för härliga bilder - mina ögon fröjdas! Vilket härligt träd, Rore! 

Svala 12 grader och gråa skyar - regn och eventuellt åska är att vänta här idag igen. Igår lullade åskan omkring här, fram och tillbaka, hela da'n. Jag har bett 'honom' (Tor alltså) att ta sig längre ut till sjöss och mullra där. Det blir ju mysigare ljud av mullret då också, när ljudet rullar på havets vågor… ;)

En gråmulen och sval dag är väl perfekt för att ta tag i lite måsten och lite städning o d - tänker jag nu i alla fall… 

Ha en fin dag allihop! Hela da'n!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
6/10/13, 10:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God morgon alla!
I dag känner jag mig som ny…..vi hade en fin tur med en motordriven flotte till min kusins ö och där såg vi storskraken med sina små ungar, så söta. Lägg märke till att en av ungarna åker snålskjuts med sin mamma.

Detta var i går alltså! 🙂

Ha en fin start på den nya veckan! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Bettanbop]
6/10/13, 10:37 AM
#9

God förmiddag allihop ☀️

Här är det också en strålande ny härlig dag. Ska snart gå ut och suga åt mig all härligt ljus och energi för att ta med mig till jobbet och sprida ut där, för det behövs vill jag lova. 

Rore… den där björken var det något speciellt med, den drog i mig på något sätt, mycket energi runt den 🙂

Ha en härlig dag alla vänner

[rore]
6/10/13, 3:01 PM
#10

Ja..den är en energi givare vill jag tro Bettanbop… Har gått förbi den flera gånger o det har varit något som kallat…så igår beslöt jag mig för att stanna till o ta mig tid:)

Skogshumblan
6/10/13, 4:09 PM
#11

God eftermiddag! Ja en härlig ny dag och vecka var det ja. Fantastiskt tycker jag. Idag känner jag mig lite nere, snart är det här vicket slut och den där klumpen i magen har börjat kika fram. Tycker jag inte om. Föeaöker hålla modet uppe men just idag får jag deppa lite har jag bestämt, så,det kommer ut. Sen får det vara nya tag. Ska strax iväg på sommarfest på doteras förskola, brukar vara trevligt. Hoppas ni får en härlig kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
6/10/13, 4:44 PM
#12

Här fortsätter rensandet, ett stort skåp som fyllt upp halva förrådet står  nu i garaget och ska skänkas bort till första bästa som vill ha det. Grabbarna har åkt iväg för att lämna in bilen på service, det är i och för sig imorgon jag fått tid men ingen av oss går särskilt gärna upp före sju på morgonen så det här är en bra lösning. 

Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa lite igen 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: