Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 579 ggr
[Sol69]
6/9/13, 8:38 PM

Akut hjälp till Arwen om ni kan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Var här om dagen hos Vetrinären och gick ögonsalva och antibiotika för att katten har fått ett en cm djupt sår innanför ögonlocket som varar och ser hemskt ut.. 😕

Skulle vara jätte tacksam om ni hade lust att bidra lite till läkningen av hennes vänstra öga 🙂

Annons:
[GunillaF]
6/10/13, 1:03 PM
#1

Men lillmissen då. Jag sänder till honom.🐱

Andina
6/10/13, 1:10 PM
#2

Oj, lilla Arwen! Jag sänder så gott jag kan lite då och då under de närmaste dagarna! Jag hoppas att ögat läker bra och snabbt! Missekram! 🐱😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Ljuskristallen
6/10/13, 1:47 PM
#3

Å så stilig och stackare så jobbigt för honom 😕

Självklart sänder jag så mycket jag kan ❤️

[Sol69]
6/10/13, 2:54 PM
#4

Tack så hemskt mycket för allt stöd 🤗

majlar
6/10/13, 7:31 PM
#5

Skickar kärlek och energi till din ståtliga kisse.

[Sol69]
6/10/13, 10:33 PM
#6

tack alla goa.. Hon tittar i alla fall lite på ögat nu och de gjorde hon inte alls igår 🙂 även om de är rött och varigt än..

Annons:
[Sol69]
6/13/13, 9:25 AM
#7

Tack till er som har hjälp till med healing🙂 Verkar som om det har vänt nu. Arwen tittar på ögat som vanligt och allmänt sur på mig för att jag vägrar att låta henne gå ut så länge hon äter antibiotika.

Andina
6/14/13, 12:15 PM
#8

Vad skönt att det går åt rätt håll för Arwen och hennes öga nu! 😘

Kan tro att hon är sur… Prinsessan här hemma skulle nog bli skogstokig om hon inte fick gå ut…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Moonwing
6/14/13, 7:27 PM
#9

Vilken otroligt vacker katt du har..å vilken blick!..skönt att hon mår bättre!❤️

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[Sol69]
6/14/13, 10:55 PM
#10

Tack hon är en riktigt liten envis dam som vet vad hon vill 😃

Upp till toppen
Annons: