Healing önskas/ges

Akut hjälp till Arwen om ni kan..

2013-06-09 20:38 #0 av: [Sol69]

Hej!

Var här om dagen hos Vetrinären och gick ögonsalva och antibiotika för att katten har fått ett en cm djupt sår innanför ögonlocket som varar och ser hemskt ut.. Ledsen

Skulle vara jätte tacksam om ni hade lust att bidra lite till läkningen av hennes vänstra öga Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-06-10 13:03 #1 av: [GunillaF]

Men lillmissen då. Jag sänder till honom.Katt

Anmäl
2013-06-10 13:10 #2 av: Andina

Oj, lilla Arwen! Jag sänder så gott jag kan lite då och då under de närmaste dagarna! Jag hoppas att ögat läker bra och snabbt! Missekram! KattPussar

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-06-10 13:47 #3 av: Ljuskristallen

Å så stilig och stackare så jobbigt för honom Ledsen

Självklart sänder jag så mycket jag kan Hjärta

Anmäl
2013-06-10 14:54 #4 av: [Sol69]

Tack så hemskt mycket för allt stöd Kramas

Anmäl
2013-06-10 19:31 #5 av: majlar

Skickar kärlek och energi till din ståtliga kisse.

Anmäl
2013-06-10 22:33 #6 av: [Sol69]

tack alla goa.. Hon tittar i alla fall lite på ögat nu och de gjorde hon inte alls igår Glad även om de är rött och varigt än..

Anmäl
2013-06-13 09:25 #7 av: [Sol69]

Tack till er som har hjälp till med healingGlad Verkar som om det har vänt nu. Arwen tittar på ögat som vanligt och allmänt sur på mig för att jag vägrar att låta henne gå ut så länge hon äter antibiotika.

Anmäl
2013-06-14 12:15 #8 av: Andina

Vad skönt att det går åt rätt håll för Arwen och hennes öga nu! Pussar

Kan tro att hon är sur... Prinsessan här hemma skulle nog bli skogstokig om hon inte fick gå ut... 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-06-14 19:27 #9 av: Moonwing

Vilken otroligt vacker katt du har..å vilken blick!..skönt att hon mår bättre!Hjärta

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.