Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1374 ggr
Ljuskristallen
2013-06-09 11:34

Please

Önskar lite hjälp med healig.Brukar normallt inte be om healing för jag är på tok för stolt ☺️men nu har jag ett problem som suttit i tre veckor och ska till läkare på Tisdag.

Har fått stora problem med att kunna svälja mat,dryck och gått ner i vikt för jag får inte ner mat och måste spotta ut det mesta.Har som ett lock,en klump i halsen och nyligen blivit befriad från en sjukdom som gör att jag är totalt spänd i hela kroppen.

Har giftstruma så det kan gott vara sköldkötteln som förstorats och är den jag känner av men är medveten om min egen spändhet som kom i takt med en händelse för en tid sedan.Läkaren ska få kolla så inget annat växer som sätter stopp i svaljet.

Det här är rysligt påfrestande psykiskt att inte kunna svälja och konstant ha ett stopp i halsen och jag önskar healing för att kunna slappna av och återfå den avslappning jag normalt har i kroppen och att det då förhoppningsvis släpper och när allt kommer omkring kanske bara är ren psykologi som spelar mig ett spratt och sätter stopp och hoppas det kan vara så enkelt.

Meditation och avslappningsövningar tycks inte bita just nu och jag är så spänd att jag tom darrar lite så vill ni sända mig avslappnande bubbel tar jag tacksamt emot för nu börjar det här gå mig på nerverna och sätter sig på mitt humör.Tack på förhand 🌺

Kramen på er ❤️

Annons:
[GunillaF]
2013-06-09 11:38
#1

Precis som du själv är inne på så känns det som det är psykiskt. Något i ditt huvud har fått för sig att du inte kan svälja, men bra att du går till läkaren för undersökning.

Jag sänder iväg ett tjog bubblor och du kan fånga dem när du har tid att sitta i lugn och ro.

Ljuskristallen
2013-06-09 11:41
#2

Tack snälla Gunilla,jo det kan nog vara en hel del psykologi med i bilden och du känner ju till lite om vad som hänt så det här är nog inte konstigt alls men attan vad besvärligt och besvärligt när jag ska äta.

Tar tacksamt emot ett tjong bubblor 😎

[Bettanbop]
2013-06-09 12:15
#3

Förstår nästan precis hur du känner stackare.

 Jag hade ungefär samma symtom när jag hade min struma, men mår jätte mycket bättre nu när sköldkörteln är bortopererad.

Lycka till hos läkaren 🙂 skickar också några bubblor 👍

Ljuskristallen
2013-06-09 12:22
#4

Tack Bettan 🌺

Men vad skönt det måste ha vart och få bort den,min mormor opererades för den i sin ungdom och beskrev det som om en lättnad drogs upp ur halsen och all ångest bara försvann.På den tiden sövdes man inte utan var medveten så hon kände riktigt hur smärtan drogs bort.

Ringde min struma läkare och han trodde med 99 % säkerhet att det är sköldkötteln jag känner men jag hoppas det bara är det jobbiga som vart men vill få operation så jag blir frisk riktigt från struman.Väntetider har fått mig att kontakta privat kirurg för så här vill jag inte gå ända fram till senhösten och är det sköldkötteln ska den väck och det snarast möjligt för den där är jag riktigt le på nu kan jag lova😃

Andina
2013-06-09 13:49
#5

Sänder också iväg lite sjok med avslappnings-, lugn- och healingbubbel! Fånga dem när du vill!

Hoppas att du får hjälp med "klumpen i halsen" snart!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Bettanbop]
2013-06-09 14:42
#6

Jag blev opererad i Juli 2008, och fick ligga kvar en natt, var lite hes efter op men annars inga problem.

Överdriv dina besvär för läkaren och säg att du inte kan vänta längre pga viktförlusten, ångesten, vibrerar sönder osv ( överdriv bara inte för dig själv) 😉

Ta det lugnt bara, det ordnar sig 🌺

Du får göra soppa av maten, LCHF soppor ☝️

Annons:
Ljuskristallen
2013-06-09 14:52
#7

Tack Andina ❤️

Så sant Bettan man ska inte överdriva för sig själv men lättare sagt än gjort när det kommer till halsen 😃

[Bettanbop]
2013-06-09 15:02
#8

Andningen funkar väl ordentligt?? ingen oro för andningen ?

Ljuskristallen
2013-06-09 15:33
#9

Nope inga problem där tack och lov 🙂

Men hörrni jag måste säga dunder super och mega tack för vet ni vad det känns redan bättre tack vare allt helande bubbel som om spänningar släppt så super duper tack till er 🌺❤️🌺

[Bettanbop]
2013-06-09 16:16
#10

Det är bara att säga SKÅL 🍸 (bubbel) 😉

Ljuskristallen
2013-06-09 16:20
#11

Skål på dig Bettan 🍸 😃 🥳

Skogshumblan
2013-06-09 16:49
#12

Skickar bubblor som du kan ta till när du behöver. Vill också tipsa om eft och the work,som hjälpt mig mycket med låsningar som satt sig. Hoppas du får hjälp av doktorn också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ljuskristallen
2013-06-09 17:26
#13

Tack Skogis 🌺

EFT har jag testat lite men the work känner jag inte till 🙂

Annons:
Skogshumblan
2013-06-09 17:56
#14

Det är en självhjälpsgrej, googla Byron Katie eller the work :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: