Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 666 ggr
daga
2013-06-09 09:22

God morgon 9/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Växlande molnighet men en stilla skön morgon. Gårdagens workshop med mediet Birkan Tore var en upplevelse. Birkan har en otrolig utstrålning och kan allt om änglar vilket är ett nytt område för mig. Köpte hans vackra orakelkort och drog ett kort för i dag och det blev

Silence

Spend time in silence. Listen for the answers you receive. Do not speak before you think.Take your time and meditate on it.

Önskar alla en skön söndag.

Annons:
Skogshumblan
2013-06-09 09:27
#1

God morgon Daga och alla andra :) Daga så härligt att fått vara på workshop med Birkan, han är en härlig person tycker jag. kloka ord i dagens kort fick du också, tar tillvara på dem jag med. Här är soligt och härlig sommar. Hoppas ni andra har lika fint väder. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ljuskristallen
2013-06-09 09:33
#2

God Morgon !

Men det där lät ju hur trevligt som helst och Birkan är verkligen härlig,en man jag nån gång hoppas få möta.

Ha en fin dag på er 🙂

[Chakra]
2013-06-09 11:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Förmiddag!

#0 Jag tar gärna till mig kortets budskap jag mé🙂
Roligt med kurs! Cirkel väntar mig hela hösten!

En dag i lugnets och naturens tecken får denna sköna söndag bli.

majlar
2013-06-09 11:05
#4

God morgon. Ja Birkan är väl en härlig människa, inte helt olik en ängel, själv. Här är det lite kyligt och solen lurar bakom molnen. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🌺

Andina
2013-06-09 11:25
#5

Go'Morronförmiddag!

Smiter in för att önska er en härlig söndag! Här kommer åskan och går igen. Fram och tillbaka. När h*n kommer närmare måste jag stänga av laptoppen o mobiltelefon' - har nog med havererade så'na hemma nu. Håller tummarna för att elen inte går bara… det brukar näst intill vara en regel här, att elen går när åskan kommer…

Kul med Birkan-workshop! Det skulle va' kul att träffa på honom nå'n gång också. Gissar att ni gjorde många roliga övningar, Daga.

Ha det så gott hela da'n allihop! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-06-09 11:30
#6

Godagens.

Har stora problem med nätet i dag, men nu funkar det en stund så jag passar på att önska er en fin Söndag!

Annons:
Toyan
2013-06-09 13:43
#7

God middag.

Kan bara instämma med övriga. Birkan Tore verkar vara en härlig person, vill också få tillfälle att träffa honom.

Åskan har dundrat på här också, bara att stänga ner då.

Sol och varmt här idag också.

Ha en skön söndag🌺

Upp till toppen
Annons: