Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 338 ggr
daga
2013-06-08 08:23

God morgon 8/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite mulen morgon men solen tittar fram då och då. I dag är det kurs hela dagen alltid spännande att få nya insikter och fundera på. Önskar alla en skön lördag.

Annons:
Skogshumblan
2013-06-08 09:02
#1

God morgon Daga och alla andra healers. Vilken fin bild, misstänker att du målat den Daga? Här är soligt men lite kyligt. Blir en dag med full fart idag. Ska få besök, kan inte avslöja av vilka. ( Ni som är nyfikna får gå in på tarot och göra intuitionsövningen, då får ni veta;)) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kattuggla]
2013-06-08 09:02
#2

God morgon!

Här skiner solen, ska snart till jobbet. Vilken fin och kärleksfull tavla! Hoppas du får en bra dag på kursen, daga.

[Chakra]
2013-06-08 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

Har varit vaken några timmar. Solen skiner idag också, och en lång ledig dag har börjat🙂
#0 Underbar tavla med många bildsymboler! Vad är det för kurs du går?

Önskar er en vacker dag!

[GunillaF]
2013-06-08 10:17
#4

Go förmiddag!

Solen har hållit molen i schack under morgonen men nu verkar det som om hon (solen) tänker vila sig bakom molnen en stud.

Vilke ljuvlig tavla Daga. Jag märker att för varje gång jag skrållar upp och tittar på den så upptäcker jag något nytt.

Härliga sommarblommor på din bild Chakra! Små solar som lyser!

Ha en fin dag på jobbet, på kurs, i trädgården, med besök och allt annat ni ska ha för er i dag!🌺

Nu kilar jag in på Tarot och övningen där.

Indiania
2013-06-08 10:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God förmiddag alla!

Går ännu en fin dag tillmötes, solen skiner och får se vad vi kommer att göra i dag!

Ha en riktigt fin lördag! ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Toyan
2013-06-08 12:32
#7

God middag.

En vacker tavla Daga.

Så vackra blommor Chakra, som solar i det gröna🙂

Fin bild Indiania.

Solen lyser och jag har fint sällskap av liten vovve idag🙂

Önskar er alla en härlig lördag☀️

Andina
2013-06-08 12:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Go'Mittpådan allihop!

Och vilka härliga bilder - Tack! Spännande o vacker bild du har målat också Daga! Kul med kursande också - jag har inte gått på nå'n kurs på länge nu - längtar…

Det låter som att du får en kul dag idag, Skogis. Nu måste jag ju titta in i intuitionsövningen på Tarot.

Ha en fin dag på jobbet, Kattuggla! Ta med dig solen in dit också! :)

En go' och solig ledig dag hoppas jag att du får, Chakra - med alla dina vackra blommor!

Hoppas solen inte vilar allt för länge, Gunilla! :)

Så'na dagar gillar jag, Indiania! Soliga sommardagar med 'hitta-på-vad-jag-ska-göra' som kommer oplanerat och av sig självt! :)

Själv ska jag oplanera vilken tråd jag ska dra i. Först lite besök i mataffären - se'n får jag se' vilken tråd som mest vill bli omhändertagen. Det blir nog mycket ute med pappisen o lite tvätt o lite smått o gott. Väntar med städning tills regnet kommer… (De tekniska problem jag krånglat med den senaste veckan ger jag blanka fasen i idag!)

Ha en fin fortsättning på lördagen allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2013-06-08 12:36
#9

Hej Toyan, som kom in medan jag skrev!

Det är väl ett av de mysigaste sällskapen man kan ha, ett litet husdjur. Ha kul med voffsingen! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: