Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 313 ggr
Skogshumblan
2013-06-07 07:59

God 7 juni.

God morgon! Då var det fredag, barnen och jag har "klämdagsledigt" och tog lite sovmorgon. Ska göra oss i ordning och åka till stan för att köpa sandaler till barnen och kanske hittar jag ett par fina skor som passar till klänningen jag köpte åt mig själv förra veckan. Sen blir det hem och slappa! Ha en fin dag alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Indiania
2013-06-07 08:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Skogshumblan och ni andra!

Tittar in för att önska er en fin dag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-06-07 09:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon (förmiddag) ☀️

Har klämdag jag också, precis som Skogshumblan och tänker inte göra mig någon brådska alls. Det enda som står på "skagöralistan" är att åka iväg med grästrimmern jag köpte i fjol och har använt två gånger, börjat bete sig illa. Hoppas det går att åtgärda.

Solen skiner för fullt, men fick nyss ett meddelande från Telia om att det väntas dra in åska över Norrland i eftermiddag. Bra att de skickar ut varningar så man hinner dra ur sladden till dator, TV och annat. Hade varit bra om de gjort det tidigt en morgon i början av veckan också för då hade kanske mitt modem fortfarande varit helt….

Vilka härliga moln du fångat på bild Idiania🙂

Ha en riktigt härlig och vilsam dag alla healers!🙂
(Bild: Ångermanälven)

daga
2013-06-07 10:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag och åter en solig härlig dag, sommaren är fantastisk. Detta är första dagen på resten av livet så ta vara på den och njut. I går är borta om framtiden vet vi inget om men denna dagen kan du välja hur den ska bli.

[GunillaF]
2013-06-07 10:19
#4

#3 Så sant daga. Ta vara på den dag som är nu.

Vacker tavla. Är det du som är konstnären?

Indiania
2013-06-07 11:43
#5

#3 Vilken jättefin tavla Daga! 🙂

Känns som du målat den själv! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-06-07 11:46
#6

God förmiddag.

Ännu en solig vacker dag🙂

#1 Ha en skön ledig dag Skogshumblan.

#2 Lycka till med att få grästrimmern fixad Gunilla.

Fina bilder som vanligt.

Idag ska jag ha tvättstugan och sen behöver jag till centrum och fixa några ärenden.

Ha en fin dag allihopa🌺

Annons:
daga
2013-06-07 13:03
#7

Tack Gunilla och Indiana ja jag målar tavlor när jag har inspiration och tid.❤️

Skogshumblan
2013-06-07 13:08
#8

Så fin tavla Daga. Och kloka ord. Barnen och jag överlevde shoppandet. Nu har vi ätit och jag ämnar inta slappar-stuket på resten av dagen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-06-07 13:22
#9

#7 Nu har jag varit på din hemsida och tittat, vilka underbara tavlor du gör! 🌺❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-06-07 13:32
#10

God Eftermiddag allihop!

Och tack för härliga bilder! Vilken konstnär du är Daga! 🌺

Har fortfarande stora problem sedan åskvädret i helgen som var. Det går knappt att komma ut på nätet alls - det visar sig att en mast här ute har problem också… Suckh! Jag har varit nära att slänga datorer o telefoner i backen många gånger denna vecka.

Nu får vi hoppas att mitt hej hinner gå fram i alla fall! Hoppas ni alla har en härlig sommarfredag!!! 😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: