Annons:
Etikettnäring-för-själen
Läst 842 ggr
[Torahzen]
6/5/13, 6:19 PM

Jag ber...

Jag ber att mitt nästa perfekta steg i den gudomliga planen klart ska visa sig för mig och nu också föra till mig de perfekta medspelarna och alla resurser för skapandet och genomförandet av denna plan, så att det kan förverkligas fysiskt NU.

Jag instruerar min JAG ÄR-Närvaro att föra fram till mitt klara medvetande alla talanger, gåvor och information från alla förflutna, nuvarande och framtida liv som ska ge mig ytterligare kraft för fullföljandet av min del av den gudomliga planen på det fysiska planet NU.

Jag ber att allt jag säger och delar med mig av i varje ögonblick ska vara för det högsta bästa för andra och för mitt eget högsta bästa.

Jag ber att energifälten hos mina fysiska, känslomässiga, mentala och andliga kroppar ska bringas i fullkomlig harmoni, så att mitt gudomliga Jag medvetet kan manifesteras fullt ut på det fysiska planet, och alla existensplan, på ett sätt som ger mig stor glädje, välbefinnande, nåd, njutning och överflöd.

Kära Moder/Fader Skapare Gud, jag ber att varenda ögonblick, varje dag, ska utvecklas i fullständig och fullkomlig harmoni med den gudomliga viljan, i rätt tid enligt den gudomliga planen.

Jasmuheen
taget ur boken  Leva på ljus

Stjärnor HjärtaSol

Annons:
[GunillaF]
6/5/13, 7:04 PM
#1

Det var (är) en fin bön Torahzen. Tack för att du delar med dig.🌺

Skogshumblan
6/5/13, 8:35 PM
#2

Instämmer med Gunilla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Torahzen]
6/5/13, 8:53 PM
#3

👍

Marr
6/7/13, 8:02 AM
#4

Åhh vad fint Torahzen😍

Tack för att du visar detta!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Skogshumblan
6/7/13, 8:27 AM
#5

Jag har bett den och det känns så gott i kroppen, som att man tillåter det goda och meningen i ens liv att faktiskt få ta plats utan att jag lägger mig i.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Torahzen]
6/7/13, 9:17 AM
#6

Kul att ni också gillar den!

Så fort jag läste den så kände jag att jag måste dela med mig! 😇❤️

Annons:
TezzD
6/7/13, 12:34 PM
#7

TACK! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: