Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 410 ggr
Skogshumblan
2013-06-04 05:57

4 juni morgonhälsning

God morgon vänner. En solig dag väntar, härligt. Det var lite småkylogt vid fem när jag gav mig ut och sprang men det verkar ju bli bättre vad dagen lider. Idag har jag en lååååång dag framför mig, men eftersom det är en kul dag lär den gå i ett huj… Hoppas er dag blir fin, vad den,än bjuder er på.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
2013-06-04 07:14
#1

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra som kikar in.

Va du ute och sprang vid femtiden?!  Oj det var imponerande för mig som är så trött, så trött om morgnarna! Bra gjort Skogshumblan.

Här är mulet fortfarande men det skulle bli bättre fram på dagen.

Ha e fin dag alla !🌺

Bybo
2013-06-04 08:42
#2

Morning humlan och Gunilla + alle andre.

Ujuj, Impad jag med. Förr när jag sprang var det bara på kvällen :))

#1 Gunilla, visst hade du lagt in recept på syréndricka?

[Chakra]
2013-06-04 08:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

Känner ni doften av syrénerna?

majlar
2013-06-04 08:59
#4

God morgon alla. Här blåser det och är lite kyligt, men solen skiner och värmer så fint. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Vackra syrener.

[GunillaF]
2013-06-04 09:00
#5

#2 Bybo. Jag hittar inte tråden så jag gör en ny.

Bybo
2013-06-04 09:15
#6

#5 tack snälla Gunilla :))

Annons:
Toyan
2013-06-04 10:01
#7

God morgon.

Ut och springa kl 5 måste vara härligt den här årstiden, nästan bara du och fåglarna som är vakna🙂

#3 Vackra syrener och så den underbara doften.

Blåsigt och inte så varmt idag, blir en lugn dag.

Ha det så fint alla healers🌺

Amandla
2013-06-04 10:22
#8

Morrn! Lite pömsig idag är jag, först väckte vaktmästarn mig med gräsklipparen. Visst är det lustigt att när jag sover/vill sova så verkar gräsmattan utanför vara hur stor som helst, men när jag är vaken och inte bryr mig så är den klippt på några minuter…😎

När gräsklipparen var klar trodde jag att skulle få sova en stund till men klockan var mer än jag trodde så det var dags för Bella toypudel att göra entré, hon ska vara här tills på fredag. Hon börjar lugna sig nu efter att ha varit här en timme även om  hon piper, det går snabbare och snabbare för henne för var gång att finna sig tillrätta. Första gången hon var kvar över natten pep hon nästan ett dygn i sträck 🤐Hon är ju inte särskilt olycklig utan vill gosa, äta och leka osv men hon kommer då och då ihåg att hennes matte är borta.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Indiania
2013-06-04 10:26
#9

God förmiddag!

Nyss hemkommen efter en cykeltur, kylig vind men varmt i solen!

Ha en härlig dag med det ni gör! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-06-04 18:27
#10

Hej alla go'a människor! 

Tittar in för att önska er en go' afton! För första gången på läänge kommer jag ut på nätet igen (även om det går trööögt). Men måste få säga hej till er alla och HareGodisKram! 🤗

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Bybo
2013-06-04 19:12
#11

#10 Där är du ju! Tänkte precis messa dig :))

Kram

TezzD
2013-06-04 19:56
#12

Oj oj… jag för antingen otur med mig eller ren TUR för andra! 
Var på väg hem från affären med båda barnen i vagnen.. går uppför backen vid pizzerian och precis när jag går förbi bakom en bil så ser och hör jag att bilen börjar rulla! Bakåt.. tänker snabbt och argt att föraren kan väl f** se sig för! 
Sen ser jag att det sitter ingen i bilen! Handbromsen håller sakta men säkert på att släppa och det knakar… så jag börjar springa uppför backen med den grymt tunga barnvagnen med två st i… möter en kvinna i dörren på väg ut från pizzerian som lugnt går ut och jag skriker att din bil rullar iväg! 
Helt chockad står hon still (O jag tänker samtidigt att , oj det kanske inte är hennes)
Sen bara rusar hon iväg OH HERREGUD! Då är bilen på väg ut och ner på vägen…
Hon låser upp den och rusar in… TACK SÅ MKT! Ropar hon,.. säkerligen med halvt hjärtstillestånd….
Ja, det var kanske dagens goda gärning.. eller min otur :-P

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Skogshumblan
2013-06-04 20:26
#13

God kväll! Ja jag är gärna ute så dags. Dels är jag en morgonmänniska och dels är pollenhalten så låg att jag klarar att springa. Nu ska jag gå och lägga mig, är lite trött efter dagen som varit lååång men kanonbra :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Andina
2013-06-05 08:41
#14

#11 - 🤗😘

#12 - Ooj, vilken dramatik! Jag tror du ska se det som att du var Dagens Räddande Ängel!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

TezzD
2013-06-05 08:48
#15

Ja jag får försöka se det så 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: