Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 520 ggr
[Bettanbop]
2013-06-03 19:32

Hjälp mig med huvudvärken

Har sådan jätte värk i skallen så jag sitter och håller i det så det inte ska gå sönder 😕

Snälla hjälp mig!

Annons:
[Bettanbop]
2013-06-03 21:19
#1

Tack 👋

Någon har skickat……🙂 huvudvärken har lättat 👍 har fortfarande ont men inte lika mycket, kan nu släppa skallen och sitta upp.

❤️

Amandla
2013-06-03 21:27
#2

Jag skickar en dos jag med som du kan ta emot när du är redo 🙂Drick ett stort glas vatten om du inte redan gjort det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Bettanbop]
2013-06-03 21:50
#3

Tack Amandla ❤️

Jo jag har nog fått i mig ca en lite vatten nu i kväll, lär få spring på toa i natt 😛 men hellre det än huvudvärken,

Tack snälla alla healingvänner för att ni finns och ställerupp, vad vore livet utan er ❤️ själv gör jag så gott jag kan 👍

daga
2013-06-03 23:24
#4

Skönt Bettanbop sände healing till dig vid 9 tiden.❤️

[Bettanbop]
2013-06-04 09:48
#5

Tack daga ❤️ det hjälpt, du är en pärla 💋

Är fortfarande tung i huvudet och känslig i ögonen, har inte lyckats riktigt med självhealing, måste lära mig det.

Amandla
2013-06-04 10:26
#6

Det kanske kan vara så att det är något du måste ändra i din vardag för att slippa huvudvärken? Mer motion, ändra kosten (för mig är migränen i stort sett borta sen jag började äta lchf), sitta bättre när du använder datorn, ny kudde eller säng, dammsuga oftare, sluta umgås med en energislukande "vän" eller något annat. Healingen går inte alltid precis till det man önskar själv, även om den förhoppningsvis lindrar. Den kan medföra att man upptäcker saker man behöver ändra på eller förbättra till exempel.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Bettanbop]
2013-06-04 11:45
#7

Vet du Amandla 🙂 jag åt enligt lchf metoden för ca ett är sedan och mådde jätte bra då, har börjat dra mig ditåt igen. Kudden och sängen är bytt redan faktiskt, försöker tänka på min kroppshållning, motionen skulle ju kunna förbättras också. 

Min migrän kommer inte så ofta, men när den väl slår till så kan jag ha värk i tre fyra dagar. Min fibromyalgi är nästan borta sedan jag börjat meditera och jag känner mig mer harmonisk och glad 🌺

Amandla
2013-06-04 13:20
#8

Se där ja! Skönt att du också känner att det hjälper med en koständring. Gluten och socker är verkligen ingen höjdare… 

Min migrän utlöses av om jag stressat för mycket, åkt bil långt, druckit för lite vatten, särskilt om det också är varmt och jag slarvat med att äta ordentligt. Hade en känning i vintras men det är ju flera månader sen nu 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
snoflinga
2013-06-04 18:08
#9

Bettanbop: Har du provat med nyponpulver mot värken?

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Bettanbop]
2013-06-04 19:47
#10

Nej det har jag inte provat, det ska jag göra.

Tack för tipset snoflinga 🙂

Upp till toppen
Annons: