Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 691 ggr
Skogshumblan
2013-05-31 06:08

Dagens hälsningstråd 31 maj.

God morgon alla, nu vankas det snart helg. Hoppas ni alla får en skön fredag med sol och annat trevligt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
2013-05-31 07:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra som tittar in.

Sista arbetsdagen för den här veckan och det känns bra. Jag hoppas att finvädret fortsätter i helgen så det går att vara ute i trädgården och fixa med det som behöver göras där.

Ha en fin Fredag alla healers.🌺

TezzD
2013-05-31 08:16
#2

Godmorgon alla fina människor! 🌺❤️

Jag har sovit ganska bra, men var fruktansvärt trött när jag vaknade 6.45, dricker lite kaffe och startar dagen lugnt med barnen. 

Ha en riktigt fin helg allesammans och en skön fredag! ✨🎈

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-05-31 10:06
#3

God förmiddag allesammans ☀️

Min lediga fredag ska njutas av för fult ute i trädgården, rensa lite i jordgubbslandet, försöka få lite färg på benen 🙂

Önska er alla enegibublor fyllda med kärlek hälsa och glädje ❤️

majlar
2013-05-31 10:07
#4

God förmiddag alla. Idag fäller tallarna sina frön, och tidvis är det som en dimma. Allting blir gult. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🌲🌲

Indiania
2013-05-31 10:12
#5

God förmiddag!

#1 Vilken härligt blå färg på din iris Gunilla!

Strålande väder men det snöar ute luften är full av maskrosfrön  eller om det kommer från träden.

I dag skall jag till min husläkare, har sökt för min värk och kroniska trötthet.

Ha en jättefin fredag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2013-05-31 10:34
#6

#5 Indiania, tänker på dig. Kram

Annons:
Toyan
2013-05-31 11:10
#7

God förmiddag.

Här har varit mulet hela morgonen men nu bryter solen igenom🙂

Tvättdag och mycket annat som behöver göras idag.

Jobbigt med värk och ständig trötthet Indiania. Kram på dig🌺

Ha en fin dag alla healers☀️

Andina
2013-05-31 11:44
#8

Go'Förmiddag allihop!

Har varit utan tangentbord nu i några dagar - tänk vad mycket annat man får gjort när man inte kan sitta o skriva vid datorn… 😞 Men nu har jag äntligen ett nytt tangentbord så allt annat kan bortprioriteras igen 😉…

Sänder dig en massa Styrkebubblor, Indiania! Jag hoppas verkligen att du får hjälp med värk och trötthet nu! Långa tider av värk tar ju på krafterna. HealingKramar på dig!

Hoppas din trötthet gett sig av också, Rosalee! 

Själv har jag sovit ikapp inatt. Natten innan blev helt utan sömn, så jag var helt däckad igår kväll. Men nu så, nu är jag pigg igen. Vad skönt det är att sova ut ibland! 

Här har vi en strålande sommardag - härligt! Har besök några dagar nu, ett fördelsedagsbarn som har smitit undan uppvaktning tillsammans med sin familj - så de njuter av att kunna vara ute i solen. Eller hänger i hasorna på mig… ;) Nej, så farligt är det nog inte hela tiden - Stockholm ska ju utforskas också.

En riktigt go' o mysig fredag önskar jag er allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
2013-05-31 12:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

God middag!☀️

Idag är det solstolen som gäller🙂

Indiania
2013-05-31 14:26
#10

#6 #7 #8 Tack små godingar, det värmer skall ni veta.❤️

Jag skall ta lite prover till veckan och så skall jag sluta med tabletten jag tar mot kolesterolen. Det blir skönt att slippa den otäcka tabletten!

#9 Vilka fina blomster Chakra! 🌺Kram på er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2013-05-31 14:30
#11

Det är härligt väder här också även om det är lite molnigt, det är ändå 22 grader ☀️

Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv, för jag har äntligen fått tummen ur och lagat min trimrock som jag har på mig när jag klipper hundar. Blixtlåset hängde på ena sidan, det var två stora hål och en ficka hängde och slängde. Om någon sett mig i den så har jag skämts varenda gång… nu slipper jag det för rocken är hel! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: