Godmorgon/ Goddag / Godkväll

Dagens hälsningstråd 31 maj.

2013-05-31 06:08 #0 av: Skogshumblan

God morgon alla, nu vankas det snart helg.
Hoppas ni alla får en skön fredag med sol och annat trevligt.

Anmäl
2013-05-31 07:22 #1 av: [GunillaF]

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra som tittar in.

Sista arbetsdagen för den här veckan och det känns bra. Jag hoppas att finvädret fortsätter i helgen så det går att vara ute i trädgården och fixa med det som behöver göras där.

Ha en fin Fredag alla healers.Blomma

Anmäl
2013-05-31 08:16 #2 av: TezzD

Godmorgon alla fina människor! BlommaHjärta

Jag har sovit ganska bra, men var fruktansvärt trött när jag vaknade 6.45, dricker lite kaffe och startar dagen lugnt med barnen. 

Ha en riktigt fin helg allesammans och en skön fredag! StjärnorBallong

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-05-31 10:06 #3 av: [Bettanbop]

God förmiddag allesammans Sol

Min lediga fredag ska njutas av för fult ute i trädgården, rensa lite i jordgubbslandet, försöka få lite färg på benen Glad

Önska er alla enegibublor fyllda med kärlek hälsa och glädje Hjärta

Anmäl
2013-05-31 10:07 #4 av: majlar

God förmiddag alla. Idag fäller tallarna sina frön, och tidvis är det som en dimma. Allting blir gult.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🌲🌲

Anmäl
2013-05-31 10:12 #5 av: Indiania

God förmiddag!

#1 Vilken härligt blå färg på din iris Gunilla!

Strålande väder men det snöar ute luften är full av maskrosfrön  eller om det kommer från träden.

I dag skall jag till min husläkare, har sökt för min värk och kroniska trötthet.

Ha en jättefin fredag! Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-05-31 10:34 #6 av: majlar

#5 Indiania, tänker på dig. Kram

Anmäl
2013-05-31 11:10 #7 av: Toyan

God förmiddag.

Här har varit mulet hela morgonen men nu bryter solen igenomLer

Tvättdag och mycket annat som behöver göras idag.

Jobbigt med värk och ständig trötthet Indiania. Kram på digBlomma

Ha en fin dag alla healersSol

Anmäl
2013-05-31 11:44 #8 av: Andina

Go'Förmiddag allihop!

Har varit utan tangentbord nu i några dagar - tänk vad mycket annat man får gjort när man inte kan sitta o skriva vid datorn... Skäms Men nu har jag äntligen ett nytt tangentbord så allt annat kan bortprioriteras igen Skämtar...

Sänder dig en massa Styrkebubblor, Indiania! Jag hoppas verkligen att du får hjälp med värk och trötthet nu! Långa tider av värk tar ju på krafterna. HealingKramar på dig!

Hoppas din trötthet gett sig av också, Rosalee! 

Själv har jag sovit ikapp inatt. Natten innan blev helt utan sömn, så jag var helt däckad igår kväll. Men nu så, nu är jag pigg igen. Vad skönt det är att sova ut ibland! 

Här har vi en strålande sommardag - härligt! Har besök några dagar nu, ett fördelsedagsbarn som har smitit undan uppvaktning tillsammans med sin familj - så de njuter av att kunna vara ute i solen. Eller hänger i hasorna på mig... ;) Nej, så farligt är det nog inte hela tiden - Stockholm ska ju utforskas också.

En riktigt go' o mysig fredag önskar jag er allihop! Hjärta

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-05-31 12:31 #9 av: [Chakra]

God middag!Sol

Idag är det solstolen som gällerGlad

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-05-31 14:26 #10 av: Indiania

#6 #7 #8 Tack små godingar, det värmer skall ni veta.Hjärta

Jag skall ta lite prover till veckan och så skall jag sluta med tabletten jag tar mot kolesterolen. Det blir skönt att slippa den otäcka tabletten!

#9 Vilka fina blomster Chakra! BlommaKram på er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.