Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 650 ggr
Maik
5/30/13, 2:01 PM

Hur ska jag heala min kisse?

Jag är ny på iFokus och håller på att läsa och lära från flera olika sajter. Idag tittade jag på healingsajten eftersom jag har en kisse som är dålig och jag tror jag har healing-gåvan men har inte liksom kommit igång och lärt mig. Här finns ju massor att både lära direkt och att gå vidare med. Men det tar ju tid.

Kan någon hjälpa mig och tala om hur jag ska göra för att heala henne nu direkt? Hon har blivit sövd och vill inte börja äta själv nu efteråt. Under några dagar kan vi tvångsmata henne men som sagt bara några dagar. Idag har vi fått aptitstimulerande tabletter till henne så jag vill också ge henne energi så hon tar emot tabletten.

Jättetacksam för hjälp.

Annons:
Maik
5/30/13, 2:54 PM
#1

Jag ser att det finns dom bland er som kan skicka healing till andra. Jättetacksam om någon kan skicka till min kisse.

TezzD
5/30/13, 4:49 PM
#2

Jag kan skicka lite ikväll :) 

Du kommer säkert att få fler som hjälper till, här finns många vänliga själar ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

daga
5/30/13, 5:33 PM
#3

Jag sänder healing till henne i kväll 23.30. Hoppas hon kryar på sig.🐱

majlar
5/31/13, 12:19 PM
#4

Du vet säkert inom dig redan,  hur man ska göra, håll om henne och ge henne den energin hon vill ha. Jag skickar lite försiktigt till din kisse. Kram

allhealing
6/1/13, 3:08 PM
#5

Lägg dina handflator över det område på vänster och höger sida där benen startar inne i kattens bål.

Jag skickar healing till magen =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Maik
6/7/13, 1:56 PM
#6

Tack tack tack för hjälpen. Hon blev lite bättre ett tag men sedan sämre igen. Så det slutade ändå med att hon fick somna in. Men hon har haft det bra hos mig och nu tror jag hon har det bra någon annanstans.

Kram till alla.

Annons:
[GunillaF]
6/7/13, 6:08 PM
#7

#6 Beklagar 🐱

TezzD
6/9/13, 9:38 PM
#8

Beklagar verkligen, men då var det kanske bäst så så att hon slapp att lida mer. Massa styrkekramar till dig! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
6/10/13, 9:38 AM
#9

Lilla kissen. Kram

Upp till toppen
Annons: