Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1084 ggr
TezzD
2013-05-28 16:15

Vill du ha Healing ikväll? 28/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är förstagångs utövare så all kritik tas tacksamt emot efteråt.

Kl 21.55 Lägg eller sätt dig bekvämt i en stol, på soffan och slappna av, eller lägg dig i sängen för att sova. Försök gärna att inte tänka på så mkt och försök att vara fullständigt avkopplad i hela kroppen och själen. 

Det gör ingenting om du somnar eller redan sover, energierna når fram iaf.

Detta är alltså första gången som jag själv ska vara kanal för healing så jag blir glad om du skickar din berättelse till mig sen!

Kommentera här nedan om du vill vara med!
Jag börjar med ett mindre antal idag och vill att ni 5 som ställer upp, ger mig kritik inom 1 vecka.

Så de första 5 som kommenterar här under får healing kl 22.00! 

Den varar i ca 15 minuter och ha ett glas vatten till hands som du kan ta efteråt.

Viktigt är att du efter healing inte reser dig hastigt eller skyndar iväg på annat. Utan ta dig tid att samla krafter och koppla av, en heling energi kan finnas kvar längre, även om jag avslutar att sända efter ett tag så kan energierna fortsätta flöda om det behövs.

Välkommen 🌺

☀️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
jenniiieee
2013-05-28 16:17
#1

Jag är gärna med :)

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

jenniiieee
2013-05-28 16:19
#2

Just innan du skrev om healing tänkte jag på och kikade här :)

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

TezzD
2013-05-28 16:23
#3

jenniiiee Du är välkommen 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

jenniiieee
2013-05-28 16:26
#4

Tack :) ska bli intressant. Återkommer efteråt

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

Limewear
2013-05-28 17:22
#5

Jag tar gärna emot och ger feedback 🙂

[Bettanbop]
2013-05-28 17:38
#6

Jag tar gärna emot jag med 🙂

Lovar att berätta sen….🤗

Annons:
TezzD
2013-05-28 19:36
#7

Ni är välkomna att deltaga 
Limewear & Bettanboop 🌺

Tack för att ni ställer upp! 
Nu är det 2 platser kvar :) 
Självklart får ni vara fler, men jag vill verkligen att ni ska delge era upplevelser/resultat/känslor/effekter efteråt och då är det bättre att veta de 5 som vill ge kritik ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Blodfot
2013-05-28 20:25
#8

jag behöver!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

vresrosen92
2013-05-28 20:26
#9

Jag är gärna med också :) och ger självklart feedback!

/Melinda

Don´t worry, Be happy!

TezzD
2013-05-28 20:27
#10

#8 Då får du 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Blodfot
2013-05-28 20:29
#11

tack! ger kommentarer om jag känner något, gör dte inte alltid!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-28 20:32
#12

Inte jag heller, fast det behöver man inte göra 🙂 
Tacksam för all kritik jag får :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2013-05-28 20:34
#13

#9 Du är lika varmt välkommen du Vresrosen! 🌺

Tack så hjärtligt för ert deltagande. Vi "ses" 22.00 ! 

Var gärna så avslappnade som ni bara kan.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
2013-05-28 21:49
#14

Slår mig ner och förbereder nu, du får gärna göra detsamma 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2013-05-28 22:28
#15

Tack för att ni var villiga att ta emot! Healingen avslutades ungefär 22.18. Men den kan som sagt fortsätta också om ni behöver lite extra.
Nu väntar jag ivrigt på eran kritik! Och om ni inte kände just något speciellt så ge det några dagar (Om det var någon speciell smärta som ni ville bli av med)
Om någon vet med sig att den har problem med eller över bröstet så kolla upp det, för jag kände starkt att jag fick en smärta i bröstet under tiden… även magkatarr… mer om det i meddelanden om ni känner er träffade alls 🌺 

Tack igen för att ni ställde upp
Jenniiieee, Limewear, Bettanboop, Blodfot & Vresrosen! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-05-29 12:37
#16

Hej Rosalee 🙂

Tyvärr så har jag nog inte så mycket kritik att ge, mer än att magen lät lite, gnällde typ.

Men jag hade svårt att komma till ro 😕 jag gick och la mig i sängen, lika bra tänkte jag, ska ju ändå upp tidigt för att fara till jobbet, men just när jag kom till ro så börjar en MYGGA surra runt huvudet, så den var jag ju tvungen att åtgärda, sen började jag om och just som jag kom till ro igen dök nästa mygg upp 😡 drämde till den mot väggen så jag fick ont i handen, nja det var väl lite överdrivet 😛nu bråttom ner i sängen i gen, kolla klockan, har jag missat healingen??? nä jag kanske hinner med någon sista minut innan hon slutar….. puh 😃👍

Men jag kände nog ingenting förutom att magen gnällde  till två gånger, hoppades lite på att min tinnitus skulle tystna lite 🌺

TezzD
2013-05-29 12:40
#17

Va tråkigt Bettanboop, det är alltid extra irriterande när man "ska" vara avslappnad då det kommer "störmoment"… jag vet iaf att det kom fram  :) vare sig du kände något eller ej.
Har iaf fått 2 bekräftelser på det än så länge 🙂
Hur känner du dig idag? 
Tack för att ni medverkade 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Blodfot
2013-05-29 13:53
#18

tack för att du gav mig, hade mer energi idag, och dte behövde jag tack!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-29 13:54
#19

Skönt att höra Blodfot! Då hade det lite effekt iaf 👍 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-05-29 16:26
#20

Okej…det där lät spännande! 2 bekräftelser…..hur då???……..det har inte jag lyckats få än…men träning träning :) 

här om morgonen i bilen så tänkte jag "hur ska jag få slut på denna hosta" och då la sig min hand av någon anledning över bröstkorgen, satt så en stund till det var färdigt och jag hosta inte något på hela dagen 👍

Jag måste säga att jag mår bra, på gränsen till smärtfri, men det tjuter i öronen 😛

🤗

Annons:
TezzD
2013-05-29 16:33
#21

Jag kan ju tyvärr inte gå in på detaljer, men att energierna kom fram vet jag iaf :) 
Bekräftat av två av mottagare/deltagare här inne menar jag då, hihi🤪

Ja, självhealing är en sak som jag har hört sla fungera också, men jag har aldrig testat, kanske borde göra det ikväll då jag är fruktansvärt förkyld med halsfluss :( Även barnen och sambon är drabbade, men man får ju inte ge healing till barn tyvärr… o sambon är inte så bra på att slappna av och öppna upp sig :) haha.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Blodfot
2013-05-29 16:37
#22

det har hjälpt lite, har problem med energier nämligen, mina tar alltid slut.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-29 16:44
#23

Blodfot, du fick nog min energi, hihi 🤫

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Blodfot
2013-05-29 16:54
#24

hoppsan förlåt :) Nu skulle man behöva för armen också, den ytar koll på mig!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-29 17:02
#25

Vet du, om jag får skriva det här så fick jag ont i armen igår, men trodde det var min egen smärta för jag har fått som kramper på senaste tid så jag tänkte inte så mkt på det… 🤔

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Blodfot
2013-05-29 17:05
#26

fick dte idag, kanshe det du kände? att jag skulle få det?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-29 17:20
#27

Hah, ja man vet aldrig :-P Letar fortfarande efter den som har som "magkatarr" 🤪 det tryck över bröstet som jag kände var en av deltagarna nämligen…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Blodfot
2013-05-29 17:27
#28

jag har haft ont i magen till och från, kanshe mig då?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-29 17:31
#29

Mycket troligt, för det var inte jag 🤪

Det händer mig ganska ofta, även om jag inte ger healing, att jag känner av andras smärtor, mest andars då, men kan även känna av en persons huvudvärk bara jag går förbi, osv… ganska drygt… men lärorikt

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-05-29 17:33
#30

Kanske e jag som behöver sluta röka 😉har inte känt mig så värst rök sugen i dag 👍 (trycket över bröstet)

Ska jag prova skicka healing till dig i kväll? mot förkylningen 🙂

Varför får man inte ge healing till barn??? jag jobbar just nu på en förskola där nästan alla är förkylda, stora som små. Jag bad i dag om hjälp av mina "healingvänner" att sända energi till förskolans alla invånare och att vi fick bli friade från förkylningar och hosta.

Blodfot
2013-05-29 17:34
#31

okey. Jag har annars magproblem så jag tror det var jag, pma mig om dte var något som kom fram om magen eller så vore snällt.

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

TezzD
2013-05-29 18:01
#32

Bettanboop, jag vet inte exakt varför men det ska tydligen inte "vara bra" på något sätt… kanske kan Gunilla svara mer på den frågan då jag inte är professionell… eller så har jag missuppfattat det hela, men det är iaf "förbjudet att göra det".. hmm 🤔
Ja fimpa för sista gången nu! hejar på dig! 😃 Kan jag så kan du! Har själv varit rökare i 13 år och nu fri i snart 3 år 🙂

Blodfot.. inte så mkt, men kan skriva en kortis..

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2013-05-29 18:02
#33

Just det, #30 det får du gärna göra ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-05-29 19:04
#34

Jag skickar ca 21.30

Brukar be mina mottagare att inte motioner just då, men annars göra det de brukar i lugn tackat, och vara öppen och vilja ta emot hjälpen och det som händer i kroppen 🙂

Annons:
Rosen05
2013-05-29 19:35
#35

Hej!

Kan man skriva upp sig för att få ta emot lite healing el ?

Rosen05

[Bettanbop]
2013-05-29 19:51
#36

japp 👍 skickar till dig också,men lovar inget 🙂

TezzD
2013-05-29 20:00
#37

Jag tänkte själv ge lite ikväll igen tänkte jag eftersom så många ber om det. Isf slänger jag upp en tråd om det lite senare. :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Rosen05
2013-05-29 20:23
#38

#36 Tack, det är okey!☀️

jenniiieee
2013-05-29 22:40
#39

Har också haft mer energi idag, och det behövdes efters sonens spill med mitt kaffe X3 på olika ställen :) hur ofta bör man få healing? Hade gärna gjort det oftare då det är en lite mörkare period i livet och allt positivt vill jag suga åt mig :) tack för att jag fick medverka, än en gång.

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

TezzD
2013-05-30 08:44
#40

Ja, eftersom det tar några dagar innan det gett full effekt så kanske 2 ggr i veckan? Jag har ingen aning, jag själv brukar behöva lite 1 gång i veckan iaf. 
Men f.ö så vet jag nte om det finns någon särskild "regel" för "hur ofta man bör" få det 🤔

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Rosen05
2013-05-30 19:16
#41

Hej Bettanboop!

Tack för healingen igårkväll! Kände av ett lugn inombords, blev trött.

☀️Tjohej

Annons:
jenniiieee
2013-05-30 22:48
#42

Har känt mig betydligt piggare idag, brukar bara "orka" halva dagen och bli tvungen att vila på em (dåliga värden) Men inte idag, sån otrolig känsla :)

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

TezzD
2013-05-30 23:48
#43

Härligt att höra Jennie ! Hojta om du behöver mer!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: