Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 455 ggr
Skogshumblan
2013-05-28 06:36

God morgon 28 maj.

God morgon. Så var det tisdag. En regnig start på dagen gavs här, men det kan ju bara bli bättre då. Dagens affirmation är : jag känner lugn trots alla måsten och förväntningar. Jag är där jag ska och tar var sak i sin egen takt. ( Hoppas min stress lyssnar och inser sig besegrad:)) Hoppas ni alla får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
2013-05-28 07:29
#1

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra som ev tittar in lite senare.

Här är det soligt och fint, inte ett moln så långt jag kan se. ☀️

Bra affirmation Skogshumblan. Bästa sättet är att i lugn takt beta av måstelistan.

Ha en bra dag alla fina healers!🌺

[Chakra]
2013-05-28 07:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Önskar er en fin dag!

majlar
2013-05-28 07:44
#3

God morgon alla. Här regnar det och blåser, det är ljumma härliga försiktiga vindar. Kanske solen tittarmfram lite senare. Hoppas det. Ha en fin dag alla och var rädda,om varann.🐛🐝🐜🐌

daga
2013-05-28 09:14
#4

God morgon här är det ett stilla regn i dag och det doftar gott ute.

Läste Paulo Coelhos kloka ord som lyder; "Om vi accepterar alla våra fel och brister och ändå tycker att vi förtjänar ett glädjefullt och lyckligt liv då är vi på väg att öppna fönstret för att släppa in kärleken".

❤️Önskar alla en fin dag.

Toyan
2013-05-28 10:11
#5

God morgon.

Strålande sol, blå himmel och 17 grader🙂

Härlig bild Chakra.

Önskar er alla en fin dag🌺

frodig
2013-05-28 18:56
#6

Gokväll gokväll! Efter en välfylld dag med många möten har jag nu ätit ett enkelt kvällsmål med sill. Så nu ska jag ta en cykeltur och rensa hjärnan. Låta dagens alla intryck hitta sin plats.

Men först ett hej till er iallafall 🙂!

Annons:
TezzD
2013-05-28 20:38
#7

Här sjuknade vi in allesammans, förkylning och halsfluss… trots motgångar PRECIS hela dagen, (slår i huvudet, välter ut saker, slår i tårna osv osv) Så fann jag styrkan att tvätta, diska, städa, dammsuga, laga mat leka med barnen OCH BAKA!

Vilka krafter vi människor kan besitta ändå ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

frodig
2013-05-28 21:51
#8

Ojojoj, hjärtekram till dig Rosalee 🤗❤️!

Nu hoppas jag att du och ni hela familjen får sova gott inatt, och så önskar jag dig en vilodag imorgon 🌺! Och att ni snart återhämtar er.

TezzD
2013-05-28 22:32
#9

Tack frodig ❤️ jag har precis avslutat min första healing session så jag är nästan för ivrig för att kunna sova, vill ju veta nu nu nu! Om någon kände något, hihi. JAG gjorde iaf det 😃 (Skämt o sido)

Man kan ju hoppas att jag fick lite själv samtidigt med  🤪

Efter att fått dottern att somna om med feberyra och ond hosta så ska jag själv göra ett tappert försök med min onda hals och snoriga näsa. 🌺 (Jaa, man måste få gnälla lite så att det försvinner) hihi.

Kram på er! 🤗

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: