Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 1198 ggr
[lillalollo]
2013-05-26 15:25

Kan du heala dig själv?

Detta är ju oftast grymt svårt. Och har testat otaliga ggr med mig själv men det lyckas inte. Men… igår lyckades jag. 

Har haft en olidlig hosta och varit sjuk i ändo. Fick nog och bad reiki änglarna och raphael och vägledning i att heala mig själv. Det funkade. Energierna aktiverades i mina händer och jag la händerna där jag vägleddes lägga dem. Sen så slutade jag när energin slocknade. Och därefter har jag endast haft små hurklingar. hostfri natt och idag är det så gott som nästan borta . 

Rätt så fascinerande att känna hur det känns när man själv gör det.

Jag har dock haft en hostfri natt men vaknade av att jag pratade så kanske omvandlat hostande till att prata i sömnen. hmm

Har ni lyckats heala er själva någongång? Eller är det en baggis för er? ^^

Annons:
[Camia7]
2013-05-26 15:30
#1

Jag brukar heala mig själv:) jag ber inte om någon hjälp jag bara säger att nu healar jag :) jag hade jätte ont i mina knän en dag och la mina händer på dom och såg inom mig att det strömmade vit healande energi till dom:) sen hade jag inte ont längre:)

[Bettanbop]
2013-05-26 15:41
#2

Grattis till er som kan och har lyckats 🥳

Själv har jag inte lyckats än 😛

[Camia7]
2013-05-26 15:56
#3

Tack:) snart så;)

Jäkla bra smärtstillande som inte förstör mage och lever ;)

[Camia7]
2013-05-26 15:58
#4

har lyckats lindra ett migränanfall också och det va jätte skönt! är glad att jag kan heala mig själv ibland:)

[lillalollo]
2013-05-26 17:40
#5

Bettanbop tog lång tid för mig att lyckas med mig själv också

tarotlasse
2013-05-26 22:34
#6

 Ja det har har dubbla budkap det där med att hela oss själv använder du dig en egn healing energie  då blir det  tyvärr inte den bässta healingen den kan tyvärr göra det värre och du bränner i väg din egen energie.

Men däremot om du ber din i nre vägledare att få hjälp med healingen och då ser din vägledare till att ngn anan en du själv utan ngn i univerum ger dig denna healing med helt annat resultat. 

Jag hade fårr ett ryggskott o det ver ett rikitgt rjält ryggskott ovh jg kunfr inte gå rak i ryggen frt var snarare 90 graders vinkel, 

Mina arbetskamrater saa ett det lär ng ta tid innan vi skulle ses igen.

När jag kom hem gjorde jag det värsta man kan göraa jag gick och lade mig o bad min helaing ledaare om hjälp trots dessa fruktansvärda smärtor så somnade jag och dagen där på gick jag och ducha  torkade mig åt frukosst. 

På jobbet sstod man bara och gapade eo trodde inte sina ögon att jag var där o jag hade överhuvudtaget inte tänkt på att bett om denna healing. 

Det händer vid några olika tillfällen och då blev det så specifiket  att fler och fler på jobbet började fårga mig om healing bheandlingar. 

Både sköterskan och företagsläkaren kallade in mig några tillfällen och undrade hur tusan jag kunde vara så träffsäker och skicka in klienterna dig med förslag på´dignoser o eventulella mediciner. 

O min läkare sa att det var så spännande varje gång eftersom det brukade stämmam väldigt väl med vad hon också rekomendera.

Så får säga att om vi ändå inte arbetade i hop rent officiellt så hade vi ett väldigt bra samarbete för de var överakskade att man kunde få fram så mycket av healing.

Lasse

Annons:
[Bettanbop]
2013-05-27 12:55
#7

Jisses Lasse så spännande ;)

Önskar att jag kommer kunna det en dag, eller i alla fall nästan :)

Träning ger färdighet, så småningom kanske jag kan ;)

tarotlasse
2013-05-27 17:44
#8

# 7  Du behöver ingen träning överhuvudtaget för detta. 

Det är inte du själv som ger healingen. 

Det är så barnsligt enkelt att du ber  tyst inom dig själv  och din egen inre vägledare om hjälp med healing. 

Så får du healing från andevärlden så precis alla kan ge healing både till andra och till sig själv för svårare är det inte. 

Det msn behöver träning för det är kominikationen med andevärlden så du kan förmedla de rpd de lämnar för de kan inte bota allt utan många gånger ger de tips på andra behandlingar vi kan behöva och det är denna koinikation vi behöver träna på inte på själva healing energien för den kommer från en helt annan källa en från dig själv. 

Lasse

J-Artur-K
2013-05-27 23:50
#9

Jag ger mig själv healing men som Lasse nämner ber dom som hjälper mig om healing. Hjälpen man får ifrån andra sidan är väldigt fasinerande. Om jag har har bestämt en tid som jag ska ge en person healing. (Jag är ju bara kanalen så är ju egentligen inte jag som ger healingen) Men av någon anledning jag inte är med då. Som ex jag bara glömt det för att man hade mycket att göra den dagen eller att man råkat somnat o sover då av misstag. Så har dom gjort healingen helt själv o jag har fått ett meddelande av personen o dom har tackat för healingen o sagt att det hjälpt väldigt mycket eller att dom blivit helt frisk och jag sovde då eller gjorde annat medans healingen var igång. Men jag hade bestämt tiden och exakt på klockslaget vi kom överens om har healingen startat. Det är rätt roligt vilken hjälp man har egentligen. 🙂

Ny dag nya möjligheter

[GunillaF]
2013-05-28 00:29
#10

Jag ber mina healingguider om healing när jag behöver för egen del, precis som jag gör när jag ber om healing till andra.

J-Artur-K
2013-05-28 00:36
#11

#10 Ja skrev inte det tror jag men jag ber dom om hjälp även när jag hjälper andra inte bara mig själv haha 🙂 Jag börjar alltid med att tacka för den hjälp jag har fått förut o avslutar med att tacka för hjälpen jag fick nu.  Så att jag inte ska glömma bort att tacka någon gång för hjälpen. Bättre att tacka 2 gånger än att glömma en gång. Dom gillar ju att man är tacksam o visar det 🙂

Ny dag nya möjligheter

[GunillaF]
2013-05-28 00:39
#12

#11 Alldeles rätt. Glöm inte att tacka!🙂

Skogshumblan
2013-05-28 06:23
#13

Med ödmjukhet och tack kommer man långt. Jag har provat att hela mig själv, om det är guds nåd eller om jag har talang låter jag vara osagt men ibland lyckas jag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
LinaLj
2013-05-28 14:49
#14

Jag healar mig själv ibland. Väldigt användbart nu den här årstiden när ovant trädgårdsarbete sätter sina spår i musklerna. Men jag använder nästan alltid energi utifrån oavsett vilket energiarbete jag än utför så det kanske är därför det lyckas så bra.

Upp till toppen
Annons: