Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 564 ggr
[Bettanbop]
2013-05-26 13:08

Fundering nr 3

Funderar kring healingen ni skickade till mig härom kvällen för att lindra min förkylning (har lite snuva och hosta kvar),HUR kunde ni hitta fram till mig? jag menar……ni vet inte vad jag heter och var jag bor (jo jag kanske har skrivet det någon gång)? jag vet att det funkar men är fortfarande så imponerad av healing och distanshealing, har hållit på med healing sedan februari och tränar och tränar.

HUR! kan en distans healing hitta fram utan att man egentligen vet någon ting?

Jag blev häromdagen ombedd att försöka hjälpa en persons bekant (känner inte någon av dom) blev kontaktad via nätet, bekanten som behövde hjälp skulle finnas i Göteborgstrakten och hade en "brännande" värk någonstans på kroppen. Jag gjorde ett försök och känd! faktiskt av någon som hade en "brännande" värk. Har tyvär inte fått veta om jag nådde fram och om det vart någon hjälp.

Jag är lite nyfiken på det bakom liggande i distanshealingen, hur kan det hitta rett, hur kan mina healing änglar som hjälper mig veta och hitta?.

Tipps och idere, vore kul. och era funderingar eller känslor kring detta.

Annons:
TezzD
2013-05-26 13:43
#1

det undrar jag med :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
2013-05-27 06:43
#2

 😛 👍 😕 🤔 🤐

 Synpunkter på det ……. 😉

Skogshumblan
2013-05-27 07:06
#3

Jag brukar be mina guider söka upp den jag ska healas guider och lämna över läkande bubblor. Tror andevärlden har bättre koll än vi har. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

daga
2013-05-27 23:46
#4

Bettanbop, läs Jane Lyzells artikel/översättning i Spiritualism i Fokus som heter Andlig healing- Silver Birch. Kanske finner du några svar på dina frågor om healing.❤️

J-Artur-K
2013-05-28 00:02
#5

Jag behöver inte veta något, I början tänkte jag på namnet på personen o orten, Men sedan när man hade gjort det många gånger så glömde jag bort att ta namn o så, Så jag tänkte bara på personen som ville ha healing o det fungerade lika bra det så jag fortsatte på det sättet., Alltså bara att personen  som vill ha healing ska få healing, Sedan vet ju det andliga vem som har bet om healing så det kommer ju inte till en som inte bet mig om det utan personen som jag har haft en dialog med. Är som ett telefon nr. Ingen annan har samma telefon nr som du. Så skulle jag vilja förklara det som. Tänker jag på dig så slår jag ditt telefon nr men det är bara du som kan svara ingen annan. Så blir inga misstag. Men det är bara som jag tänker som. 🙂

Ny dag nya möjligheter

[GunillaF]
2013-05-28 00:31
#6

#0 "HUR! kan en distans healing hitta fram utan att man egentligen vet någon ting?"

Jag överlåter helt och fullt till det andliga teamet att "hitta rätt". och det verkar de ju göra 😉 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: