Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 906 ggr
TezzD
2013-05-25 22:41

Huvudvärk från h***et

Har haft en så fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Har tagit tabletter, druckit vatten och vad mer kan man göra?
Det har inte släppt iaf och nu är det dags att sova man jag kan inte för min huvudvärk är hemsk och min nacke som jag haft ont i sedan November har nog en bra förklaring till detta…
Jag antar att ni förstår vad jag vill be om..

Någon vänlig själ där ute som har lust att skicka lite healande krafter till mig så jag kan få sova gott en natt?

Det var några veckor sedan jag fick sist och det funkar ALLTID, iaf mot nacken ett par dagar… 

Börjar bli rädd att det är mer därtill för de senaste dagarna så har jag börjat få kramper i armen… ska ringa 1177 imorgon. 
Men tar gärna emot lite redan ikväll, eller imorgon, om någon har tid, lust och ork.. 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
2013-05-25 22:44
#1

Jag vill alltså gärna ha hjälp mot, huvudvärken, nackont, kramper, yrsel och tryck bakom öronen… det är mina "symptom"…. 😴  

Är lite rädd att allt går hand i hand… men om jag förstått det rätt så går healingen mot centrum för smärtan….?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
2013-05-25 22:47
#2

Lägger mig nu och håller tummarna så hårt jag kan ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
2013-05-25 22:58
#3

Men gumman…. Så där ska du inte ha det. Bra att du ringer i morgon. Ofta kommer sån där huvudvärk från axlarna. Många går ofta med uppdragna axlar utan att de tänker på det. Det blir lätt så om vi gör något nytt, både spännande och lite annorlunda saker, när vi oroar oss osv.

Jag ger ofta det här rådet och de som följer det brukar senare säga att det har hjälpt dem

* Dra upp dina axlar så långt du kan, räkan sakta till fem, släpp ner axlarna så långt du kan och räkna till fem igen* Upprepa det här fyra-fem gånger morgon, middag och kväll och känn medan du håller på att du inte känner riktigt igen det där då axlarna verkligen är där nere där de ska för de är sällan där…

Jag skickar healing vid 24-tiden

Sov så gott! ❤️

Skogshumblan
2013-05-25 23:01
#4

Jag skickar också lite senare när jag går till sängs. En tanke bara. Har du mycket stress i ditt liv så kanske du behöver bearbeta något som orsakar stressen. Kan vara så att du känner dig stressad utan att du reagerar på det som stress. Att ha småbarn är en stress exempelvis.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

daga
2013-05-25 23:28
#5

Jag skickar healing till dig kl 24.00 och hoppas att du får sova i natt.❤️

TezzD
2013-05-26 08:42
#6

Underbara människor! Tack! ❤️

Jo visst är det mkt stress #4 men det är ju vardagsmat som man måste äta med två små tyvärr.

#3 Jag gör det så ofta jag kan ordinerat av sjukgymnast 🌺

Jag fick sova hela natten och vaknade inte av att jag vände på mig i smärta! 

Det känns lite lättare idag och jag hoppas att det blir bättre! 💋 tack igen!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Skogshumblan
2013-05-26 08:58
#7

Rosalee, ja att ha småbarn kräver sitt. Jag har märkt att många i min omgivning har så höga krav på hur fint och rent set ska vara hemma, hur mycket man ska orka och hinna ETC med småbarn men de är helt utmattade. Sänk kraven, prioritera tid med barnen och att få vila själv. Det andra får din partner och du reda i när ni hinner är mitt råd. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TezzD
2013-05-26 09:15
#8

Tack Skogshumblan. Ja tyvärr är det så i dagens samhälle, men jag kan faktiskt erkänna att här hemma är det inte glänsande rent inte. 🤫

Vi storstädar en gång i veckan men lite plock, disk o tvätt blir det ju varje dag, annars har vi varken kläder, porslin att äta på eller så trampar o sparkar vi på alla leksaker som ligger överallt. Hihi.

Men som sagt, vi försöker att inte göra för mkt.  🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Skogshumblan
2013-05-26 09:17
#9

Precis, ett litet städrace kan man knö in ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TezzD
2013-05-26 09:18
#10

Japp! o de måste man annars mår man inte bra, haha.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
2013-05-26 09:20
#11

Skönt att du fått sova en hel natt Rosalee, men jag hoppas att du kontaktar en läkare ändå så de får utreda vad det kan vara.❤️

[Bettanbop]
2013-05-26 11:43
#12

Jag skickar en dos till dig vid 15 tiden.

Jag har ofta själv spänningshuvudvärk som kommer från nacken, så jag ska göra övningen som GunillaF rekommenderade, tack för den GunillaF 🙂

TezzD
2013-05-26 13:18
#13

Tack Bettanboop 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
J-Artur-K
2013-05-28 00:26
#14

Vill du fortfarande ha healing eller har det blivit bra ? Annars kan jag ge ok du fortfarande vill ha 🙂

Ny dag nya möjligheter

TezzD
2013-05-28 09:21
#15

#11
Ja Gunilla. Tanken var att kontakta läkaren igår, men min telefin gick sönder under dagen så jag hade smått panik hemma helt okontaktbar förutom via internet. 🤪 
Men nu har jag tagit fram min förra tele och ett kontantkort så att jag är nåbar igen. Hujeda mig va jobbigt att inte kunna ringa eller ta emot samtal, vi sa upp hem telefonen för att vi aldrig använde den.

Meen, iaf, nu sitter jag här med mina töser… som båda hade feber igår… Den ena är riktigt förkyld och jag och stora flickan har fått halsfluss… 😕

Så om du vill Milky får du gärna sända mot det! Nacken känns bättre som den alltid gör efter en omgång healing så tack till er som skickat! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: